Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Ve 14-ti denní lhůtě jsem písemně odstoupil od kupní smlouvy domácí pekárny. Zboží z e-shopu bylo poštou na uvedenou adresu dne 12.11.2014 v pořádku v orig. obalu vráceno. Mailem mi bylo potvrzeno vrácení peněz do 14-ti dnů. Po uplynutí uvedené lhůty jsem telefonoval, že peníze na účet doposud nebyly poukázány. Bylo mi sděleno, že chybou interní komunikace Mall nebylo k dispozici číslo účtu, které jsem uvedl ve formuláři o odstoupení od kupní sml. a peníze mi budou neprodleně vráceny. Uplynul další týden a peníze opět na účtu nejsou. Dne 10.12.2014 to již bude měsíc, kdy bylo zboží vráceno a peníze nikde. Když jsem opět kontaktoval reklamační odd. Mall bylo mi sděleno, že peníze byly poukázány dne 27/11/2014 na účet. Samozřejmě to byl jen výmysl prodejce, aby zřejmě ztrestal kupujícího za to, že zboží dovolil vrátit.
domácí pekárna Gorenje BM900 AL
Požaduji neprodlené vrácení finanční částky.
|
Tweet |
Dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání. Nesplněním této povinnosti se ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat úroky z prodlená ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013.
Vážený pane Střelče, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz.
Velice se Vám za tyto potíže omlouváme. Prosím zašlete mi zprávu s číslem objednávky na e-mailovou adresu overeno@mall.cz. Celou záležitost zkontroluji a dám do pořádku.
S omluvou,
Veronika,
Mall.cz
Vážená Veroniko,
Vaše neustálé omlouvání, ale zejména výmluvy a neustálé protahování celé záležitosti ze strany Mall.cz, mně již přinejmenším unavuje. Opravdu je zarážející, když jsem mnohokrát uváděl všechny možné údaje při korespondenci s Vaším reklamačním oddělením a výsledek je stále nulový. Veškeré potřebné údaje jsou uvedeny v protokolu o Odstoupení od kupní smlouvy, zaslané na reklamační odd. dne 6.11.2014. Omluvy mně opravdu již nezajímají, peníze mi na účet nepošlou!! Nyní tedy speciálně pro Vás: č. obj. 85844691.
Protože se jedná o jednoznačné porušení ustanovení občanského zákoníku a také nemalé úsilí, které musím celé záležitosti věnovat, žádám o vrácení peněz za zboží a současně také o úhradu úroků z prodlení, jejichž výše je stanovena dle nařízení vlády č. 351/2013.
Vážený pane Střelče, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Děkuji za uvedené informace. Omlouváme se, ale museli jsme si zažádat o výpis na našem finančním oddělení. Kolega Vám toto potvrzení zasílal v sobotu na emailovou adresu. Prosíme o odpověď emailem, zda je všechno v pořádku.
Veronika,
Mall.cz
Opět musím konstatovat, že to ještě v pořádku není!
Peníze mi konečně, po 40-ti dnech dorazily na účet. V zaslané částce ovšem chybí fakturovaná částka za dobírku ve výši 40 Kč.
Také musím uvést, že byl zcela ignorován můj požadavek na úhradu úroků z prodlení, kde nejde ani tak o celkovou částku (dle mých výpočtů se jedná o cca 15 Kč), ale jde o princip.
Jaroslav Střelec
Vážený pane Střelče,
prosím informujte mne na emailovou adresu overeno@mall.cz, zda si přejete poplatek za dobírku vrátit na bankovní účet, nebo byste raději využil slevový poukaz v hodnotě 100,- s platností do konce března.
Veronika,
Mall.cz
Poplatek za dobírku a úhradu úroků z prodlení prosím vraťte na můj bankovní účet.
Jaroslav Střelec
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.