Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5178Zrušení kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2014, před 10 lety

Jaroslav Střelec

Znění stížnosti

Ve 14-ti denní lhůtě jsem písemně odstoupil od kupní smlouvy domácí pekárny. Zboží z e-shopu bylo poštou na uvedenou adresu dne 12.11.2014 v pořádku v orig. obalu vráceno. Mailem mi bylo potvrzeno vrácení peněz do 14-ti dnů. Po uplynutí uvedené lhůty jsem telefonoval, že peníze na účet doposud nebyly poukázány. Bylo mi sděleno, že chybou interní komunikace Mall nebylo k dispozici číslo účtu, které jsem uvedl ve formuláři o odstoupení od kupní sml. a peníze mi budou neprodleně vráceny. Uplynul další týden a peníze opět na účtu nejsou. Dne 10.12.2014 to již bude měsíc, kdy bylo zboží vráceno a peníze nikde. Když jsem opět kontaktoval reklamační odd. Mall bylo mi sděleno, že peníze byly poukázány dne 27/11/2014 na účet. Samozřejmě to byl jen výmysl prodejce, aby zřejmě ztrestal kupujícího za to, že zboží dovolil vrátit.


Produkt

domácí pekárna Gorenje BM900 AL


Požadované řešení

Požaduji neprodlené vrácení finanční částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2014 15:43, před 10 lety

Dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání. Nesplněním této povinnosti se ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat úroky z prodlená ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2014 14:03, před 10 lety

Vážený pane Střelče, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz.

Velice se Vám za tyto potíže omlouváme. Prosím zašlete mi zprávu s číslem objednávky na e-mailovou adresu overeno@mall.cz. Celou záležitost zkontroluji a dám do pořádku.

S omluvou,

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.12.2014 10:39, před 10 lety


Jaroslav Střelec

Vážená Veroniko,
Vaše neustálé omlouvání, ale zejména výmluvy a neustálé protahování celé záležitosti ze strany Mall.cz, mně již přinejmenším unavuje. Opravdu je zarážející, když jsem mnohokrát uváděl všechny možné údaje při korespondenci s Vaším reklamačním oddělením a výsledek je stále nulový. Veškeré potřebné údaje jsou uvedeny v protokolu o Odstoupení od kupní smlouvy, zaslané na reklamační odd. dne 6.11.2014. Omluvy mně opravdu již nezajímají, peníze mi na účet nepošlou!! Nyní tedy speciálně pro Vás: č. obj. 85844691.
Protože se jedná o jednoznačné porušení ustanovení občanského zákoníku a také nemalé úsilí, které musím celé záležitosti věnovat, žádám o vrácení peněz za zboží a současně také o úhradu úroků z prodlení, jejichž výše je stanovena dle nařízení vlády č. 351/2013.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2014 10:56, před 10 lety

Vážený pane Střelče, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Děkuji za uvedené informace. Omlouváme se, ale museli jsme si zažádat o výpis na našem finančním oddělení. Kolega Vám toto potvrzení zasílal v sobotu na emailovou adresu. Prosíme o odpověď emailem, zda je všechno v pořádku.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.12.2014 12:42, před 10 lety


Jaroslav Střelec

Opět musím konstatovat, že to ještě v pořádku není!

Peníze mi konečně, po 40-ti dnech dorazily na účet. V zaslané částce ovšem chybí fakturovaná částka za dobírku ve výši 40 Kč.
Také musím uvést, že byl zcela ignorován můj požadavek na úhradu úroků z prodlení, kde nejde ani tak o celkovou částku (dle mých výpočtů se jedná o cca 15 Kč), ale jde o princip.

Jaroslav Střelec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2014 10:04, před 10 lety

Vážený pane Střelče,

prosím informujte mne na emailovou adresu overeno@mall.cz, zda si přejete poplatek za dobírku vrátit na bankovní účet, nebo byste raději využil slevový poukaz v hodnotě 100,- s platností do konce března.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.12.2014 14:42, před 10 lety


Jaroslav Střelec

Poplatek za dobírku a úhradu úroků z prodlení prosím vraťte na můj bankovní účet.

Jaroslav Střelec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 16:08, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2015 09:09, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.