Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#5179Zamítnutí třetí reklamace a odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2014, před 10 lety

Michaela Svobodová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v srpnu byla podána první reklamace telefonu z důvodu zasekávání, při volání se hovor sám ukončil, vymáčkával sám tel. čísla, nešla napsat zpráva apod. První reklamace byla opravena, ale po převzetí telefon nešel sám ani zapnout. Byla provedena druhá reklamace, došlo k výměně základní desky. Telefon se mi vrátil koncem září. Fungoval asi měsíc a následně podán opět do reklamace ze stejných důvodů s požadavkem na odstoupení od smlouvy. Vyjádření je zamítnutí z důvodu mechanického poškození. Telefon je stále u prodejce, vyjádření mi zatím sdělili telefonicky. Vůbec nevím, jestli telefon vyzvednout a jak postupovat. Při předešlých opravách nebyla ani zmínka o mechanickém poškození základové desky, až po uplatnění nároku na odstoupní od smlouvy. Děkuji


Produkt

LG E460


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2014 15:38, před 10 lety

Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Jedná-li se o totožnou vadu, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány, a třetí byla zamítnuta. Uplatňuje-li spotřebitel reklamaci pro třetí stejnou vadu, může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Uznáním reklamace se tento požadavek stává pro prodejce závazným.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 14:33, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.