Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
bohužel jsem už podruhé obdržel nekompletní objednávku. Jednou z KFC Strakonická a jednou z KFC na ulici 5. května.Konkrétně mi vždy chybělo několik kusů kuřete Kentucky. Ani kvalita už bohužel není co bývala. Kousky kuřete byly kdysi šťavnaté a výborné svou specifickou chutí. Teď jsem jedl vysušené kousky kuřete s příchutí fritovacího oleje, což mě mrzí. KFC byl vždycky chuťový zážitek...teď je to spíše průměr. Poprvé jsem to neřešil,ale teď jsem se rozhodl napsat. Věřím že touto cestou můžu přispět ke zlepšení a vrácení výborné chuti Vašich produktů. Děkuji.
Potěšil by mě jakýkoliv způsob náhrady za nekompletní objednávku. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, lze odstoupit od smlouvy jen ohledně této nedodané části zboží a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší.
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel má možnost podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.