Společnost


Libor Hošek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51791Nepřipsaná částka na účet společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2021, před 3 lety

Iveta Roubíčková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 20.7.2021 jsem zaplatila přes QR kód zboží za 1170,- Kč společnosti OFERTA a bohužel se jim částka nepřipsala. Částka byla připsána na účet č.2600285563/2010, VS 270957546 a proto prosím částku vrátit zpět na č. ú. 226834171/0600. Děkuji Iveta Roubíčková.


Produkt

kelímky 280ml


Požadované řešení

Žádám o vrácení částky 1170.- na účet - viz popis stížnosti. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2021 18:18, před 3 lety

Doporučujeme spotřebitelce kontaktovat primárně majitele účtu, na nějž byla částka připsána (ze stížnosti neplyne, zda majitelem zmíněného účtu je společnost nebo třetí osoba). Pokud někdo přijme nevyžádanou platbu, která zjevně není darem nebo protiplněním, je povinen tuto platbu vrátit tomu, od koho ji obdržel. Neučiní-li tak, jedná se z jeho strany o bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2021 15:18, před 3 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.