Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
DOBRÝ DEN,
V PONDĚLÍ 19.7. OBJEDNÁNA SUŠIČKA A PŘIPLACENO ZA DOPRAVU DO DRUHÉHO DNE(379,-) A ZA HODINU 16-20(299,-)OD TOPTRANS, DOMLUVA SE SOUSEDEM, ŽE BUDE ČEKAT TAKÉ DOMA A SE SUŠIČKOU MI POMŮŽE DO BYTU. ÚTERÝ RÁNO PŘIŠLA SMS S KONTAKTEM NA ŘIDIČE, ŘIDIČ VOLÁ V 11 HODIN, ŽE JÍ MÁ NA AUTĚ A VEZE JI. ŘEKLA JSEM MU, ŽE PROTO JSEM PŘIPLÁCELA ZA ODPO HODINU, ABY MI S NÍ NĚKDO POMOHL A JSEM V PRÁCI. OK, PŘEDÁM ODPOLEDNÍMU ŘIDIČI. OD 16-20 ČEKÁME, NIC...VOLÁM...VE 21.30 ŘIDIČ VOLÁ ZPĚT, ŽE SE VEČERNÍ OBJEDNÁVKY VOZÍ AŽ KDYŽ JE JICH ZA PÁR DNÍ VÍCE, ABY SE NEJEZDILO SE 3 BALÍKY. STŘEDA RÁNO VOLÁM MALL, OMLUVILI SE, ŽE MI VRÁTÍ PENÍZE ZA VEČERNÍ DORUČENÍ A POSÍLAJÍ NA TOPTRANS STÍŽNOST, ODPOLEDNE MALL EMAIL-VYŘÍZENO ČEKEJTE 16-20, SUŠIČKU PŘIVEZOU. SUŠIČKU OPĚT NEPŘIVEZLI, NIKDO SE NEOZVAL. ČTVRTEK VOLÁM MALL, NEMŮŽOU DĚLAT NIC JINÉHO NEŽ OPĚT EMAILEM SPOLEČNOSTI POSLAT STÍŽNOST A ČEKAT, PROTOŽE NEMAJÍ NIC NEŽ EMAIL. NĚJAKÁ SNAHA NAJÍT KONTAKT NA ODPOVĚDNÉHO VEDOUCÍHO TOPTRANS A VYŘEŠIT, TO ONI NEDĚLAJÍ. TAK JSEM SI HO NAŠLA NA INTERNETU JÁ SAMA, SITUACI VYSVĚTLILA A ČEKÁM. TOHLE VŠECHNO BYCH ALE ČEKALA OD MALL, PROTOŽE JSEM ZÁKAZNÍK A ZAPLATILA JSEM SI NĚJAKOU SLUŽBU, KTEROU JSEM NEDOSTALA. A SLÍBENÉ VRÁCENÉ PENÍZE NA ÚČTĚ JEŠTĚ NEMÁM.
HAZDROVÁ, OBJEDNÁVKA 130030447
SUŠIČKA BEKO Beko HDF7412CSRX
URČITĚ BYCH PŘEDPOKLÁDALA VRÁCENÍ OBOU ČÁSTEK 379,- A 299,- A NĚJAKOU KOMPENZACI FORMOU SLEVY ZA ZBOŽÍ.
|
Tweet |
Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno a v určitý stanovený čas, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
Vážená paní Hazdrová,
omlouvám se, že při doručování Vaší objednávky nebyly dodrženy podmínky, které byly nasmlouvány při jejím vytvoření.
Podnět předáváme na dopravní oddělení, aby byla předána zpětná vazba na daného přepravce.
Je pro nás důležité zajišťovat zákazníkům kvalitní služby a to i v případě externích dopravců. Pevně však věřím, že se nejednalo o standardní situaci a budeme rádi, když Vás tato zkušenost neodradí od případného dalšího nákupu.
Dle kontroly v systému již došlo k vrácení platby za dopravné a tuto platbu byste měla na svém účtu také již evidovat. Jako omluvu Vám zasíláme ještě vhodnou kompenzaci do emailu.
Děkuji předem za Vaše pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, spolecnost dodrzela, co psala viz vyse a penize za dopravu i ppukazku na nakup dalsiho zbozi jsem obdrzela. Ocenuji ferove jednani a doorucuji nasmlouvat jinou prepravni sluzbu. Top trans je problemovy podle meho okoli casto. Problem je, kdyz si spotrebitel nemuze dopravce vybrat a nezbyva mu nic jineho nez si zbozi objednat jinde s jinou dopravni spolecnosti. Dekuji Hazdrova
S ohledem na výše uvedené vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.