Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51798Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2021, před 3 lety

Petr Chovanec

Znění stížnosti

Dobrý den.

Na faktuře od společnosti O2 se mi objevil neoprávněný poplatek 297 Kč.

Jedná se o tzv. službu třetích stran. (Tak to formuluje O2 na faktuře).
Dle O2 služba třetích stran zahrnuje Platbu přes SMS, Dárcovskou SMS, Platbu voláním, Datarif a Platbu přes internet.
Odmítám tento poplatek, jelikož jsem žádnou z výše uvedených služeb nevyužil.
Od O2 guru mi bylo naznačeno, že bych tuto částku měl reklamovat u třetí strany, což odmítám.
Jak jsem psal, nic jsem nepotvrdil, neodsouhlasil, nikam jsem nevolal a žádnou sms jsem neposlal.
To je jakoby banka poslala mé peníze jentak někam do ciziny a já bych se měl domáhat těch peněz někde v cizině.

Fakturu jsem se snažil reklamovat přes O2, avšak zatím bez odezvy.

Děkuji a přeji pěkný den.

Petr


Požadované řešení

Požaduji opravu faktury, tedy zrušení neoprávněného poplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2021 11:55, před 3 lety

Operátor zodpovídá za to, že proběhne hovor či služba a změří jak dlouho trvá. Vyfakturuje zákazníkovi cenu hovoru dle charakteru služby. Obsah je ale nutné reklamovat u tzv. třetí strany, pokud by byla služba poskytnuta v rozporu se zákonem.

Operátor by však mohl poskytnout spotřebiteli součinnost při dohledání konkrétního poskytovatele služby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2021 13:15, před 3 lety

Hezký den,
fakturu rádi prověříme. Zašlete mi prosím celé vaše jméno a příjmení a dále datum narození.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2021 13:58, před 3 lety


Petr Chovanec

Dobrý den.

Číslo faktury je 5162052994. Jméno je u detailu stížnosti.
Datum narození si zde dovolím nesdílet.

Zároveň upozorňuji, že jsem tuto fakturu reklamoval včera (22.7.) v 9:45, prostřednictvím O2 chatu s O2 guru, jelikož tuto možnost pro reklamaci nabízíte.

Děkuji.

Petr Chovanec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2021 14:38, před 3 lety

Hezký den,
je mi líto, ale rozpracovanou reklamaci u vašich služeb, nevidím.
Rád vše dořeším touto cestou. Pokud nechcete uvést datum narození, doplňte mi poslední 4 číslice rodného čísla.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2021 14:38, před 3 lety

Hezký den,
je mi líto, ale rozpracovanou reklamaci u vašich služeb, nevidím.
Rád vše dořeším touto cestou. Pokud nechcete uvést datum narození, doplňte mi poslední 4 číslice rodného čísla.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2021 14:52, před 3 lety


Petr Chovanec

Dobrý den.

6231

V případě potřeby jsem schopný zaslat (přeposlat) výpis konverzace z chatu s O2 guru

Petr Chovanec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2021 15:08, před 3 lety

Hezký den,
je mi líto, ale rozpracovanou reklamaci u vašich služeb, nevidím.
Rád vše dořeším touto cestou. Pokud nechcete uvést datum narození, doplňte mi poslední 4 číslice rodného čísla.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2021 15:11, před 3 lety

Hezký den,
je mi líto, ale rozpracovanou reklamaci u vašich služeb, nevidím.
Rád vše dořeším touto cestou. Pokud nechcete uvést datum narození, doplňte mi poslední 4 číslice rodného čísla.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2021 11:04, před 3 lety


Petr Chovanec

Je hezké, že se čeká na odpověď spotřebitele, ale společnost O2 se zatím k mé poslední odpovědi nevyjádřila. Pokud nebereme jako vyjádření 2x zopakovaný příspěvek :)

Samozřejmě, že chci vzniklou situaci vyřešit a v podstatě je mi jedno, jakou cestou.
Důležité je řešení.

Děkuji.

Petr Chovanec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2021 14:04, před 3 lety

Pěkný den,
děkuji za doplnění.
U čísla končící na 113 jsme evidovali aktivní předplatné u Mobil4FUN (https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz/terms) .
Toto předplatné je již nyní blokováno, tudíž k dalším podobným transakcím nedojde.
Můžeme se touto cestou domluvit na řešení vzniklé situace.
Aktuálně vystavenou fakturu uhradíte v aktuální výši a na další vám bude ze vstřícnosti, jelikož předplatné u dané společnosti bylo aktivně po dobu 3 týdnů využíváno, vrácena částka ve výši 297,00 Kč
.
Souhlasíte prosím?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2021 14:21, před 3 lety


Petr Chovanec

Dobrý den.

Děkuji za odpověď a vstřícný postup řešení.
Souhlasím s ním.

Každopádně stejně si stojím za svým, že jsem žádné předplatné neobjednal, ani nevyužíval. Blokaci jsem řešil hned jak jsem to zjistil.

Ještě jednou děkuji a přeji pěkný den.

Petr Chovanec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2021 14:26, před 3 lety

Pěkný den,
děkuji za doplnění.
U čísla končící na 113 jsme evidovali aktivní předplatné u Mobil4FUN (https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz/terms) .
Toto předplatné je již nyní blokováno, tudíž k dalším podobným transakcím nedojde.
Můžeme se touto cestou domluvit na řešení vzniklé situace.
Aktuálně vystavenou fakturu uhradíte v aktuální výši a na další vám bude ze vstřícnosti, jelikož předplatné u dané společnosti bylo aktivně po dobu 3 týdnů využíváno, vrácena částka ve výši 297,00 Kč
.
Souhlasíte prosím?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.7.2021 14:30, před 3 lety


Petr Chovanec

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den.

Děkuji za odpověď a vstřícný postup řešení.
Souhlasím s ním.

Petr Chovanec