Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 5.12.2014 okolo 17,00 hod. jsem si zakoupil v akční ceně 7,90 Kč,- za kus, celkem 20 ks. 10° pivo gambrinus a ještě další nákup. Pivo, které jsem si odebral pod akční nabídkovou cenovkou - Gambrinus za 7,90,- Kč. Při placení u pokladny mě ale bylo účtováno pivo za 13,50,- Kč za jeden kus, celkem za 270,- Kč plus 60 Kč,zálohu za lahve. Pokladní mi neustále opakovala, že je vše v pořádku, ale nebylo!!! Při reklamaci, kterou mi neustále nechtěla pokladní uznat
( pokladní neustále účtovala jiné zákazníky, pčičemž mě neustále přehlížela a nechala velkou dobu čekat až jí polopaticky vysvětlím, že chyba nastala špatným umístěním piva pod akční nabídku).Až když jsem se rozčílil, začala se mi s velkou nechutí věnovat. Vše by bylo v pořádku, kdyby mi pokladní vrátila 330,-Kč, ale ona mi vrátila pouze 270,- Kč ale bez zálohy na lahve, kterou jsem platil při nákupu reklamovaného piva, takže se obohatila(okradla) na důchodci 60,-Kč.
Akční pivo gambrinus 10° při koupi 20 ks.za 7,90,-Kč. Špatné označení piva pod akčné cenovkou
Reakce by měla být takováto: Slušný přístup k zákazníkovi a uznat chybu zaměstnanců prodejny při doplňování zboží a jeho správné a logické označení (ceny zboží).
|
Tweet |
Pokud došlo k vrácení zboží, měla být spotřebiteli vrácena nejen kupní cena zboží, ale i záloha na obal. Z právního hlediska se jedná o bezdůvodné obohacení. Tato skutečnost se nyní bude spotřebiteli špatně prokazovat.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.