Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,v říjnu jsem si na internetových stránkách této společnosti objednala a zaplatila 10 balíčků křížal z jablek. Za tuto objednávku nabízeli ještě jedno balení navíc.Odepsali mi 7.11. po urgenci->
Dobrý den,
potvrzujeme úhradu vaší objednávky na www.jablickovyraj.cz , částka byla v pořádku připsána na náš účet.
Rekapitulace:
Jméno a příjmení: Jarmila Doležalová
Číslo objednávky: 1080
Částka: 300
Omlouvám se za zpoždění, kvůli chybě se platba nepřipsala správně do systému, již je vše v pořádku opraveno, jako kompenzaci najdete v zásilce malý dárek navíc.
Zásilka bude odeslána během následujících pracovních dní.
Příjemný den
T. Ř.
www.jablickovyraj.cz
Od té doby nepřišlo nic. Stále urguji emailem a snažím se dovolat na jejich číslo a už jsem tam nechala hodně vzkazů na záznamníku,protože to nikdo nebere( 466566950 )
Křížaly z jablek-obj.1080
chci co nejdříve dodat zboží a měli by kompenzovat 2 měsíční zpoždění dodávky přidáním dalšího balení- mám jich obdržet 11+dárek, jak bylo slíbeno
|
Tweet |
Internetové stránky podnikatele jsou nedostupné, nelze tedy zjistit jeho identifikační údaje.
Pohled ze soukromoprávní hlediska je následující. Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Je-li poškozených více a společnost neměla v úmyslu zboží dodat, do úvahy může připadat i trestněprávní odpovědnost. Jde-li o tento případ, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující sdělení:
Vyšetřovala to Policie v Bohdanči a předala na přestupkové řízení na Magistrát v Pardubicích. Připojila jsem se s uznáním dluhu ve výši 300,-Kč za nedodané zboží. Tak jsem zvědavá co bude dál.