Společnost


Jablíčkový ráj

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5181Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2014, před 10 lety

Jarmila Doležalová

Znění stížnosti

Dobrý den,v říjnu jsem si na internetových stránkách této společnosti objednala a zaplatila 10 balíčků křížal z jablek. Za tuto objednávku nabízeli ještě jedno balení navíc.Odepsali mi 7.11. po urgenci->

Dobrý den,

potvrzujeme úhradu vaší objednávky na www.jablickovyraj.cz , částka byla v pořádku připsána na náš účet.

Rekapitulace:
Jméno a příjmení: Jarmila Doležalová
Číslo objednávky: 1080
Částka: 300

Omlouvám se za zpoždění, kvůli chybě se platba nepřipsala správně do systému, již je vše v pořádku opraveno, jako kompenzaci najdete v zásilce malý dárek navíc.
Zásilka bude odeslána během následujících pracovních dní.

Příjemný den

T. Ř.
www.jablickovyraj.cz
Od té doby nepřišlo nic. Stále urguji emailem a snažím se dovolat na jejich číslo a už jsem tam nechala hodně vzkazů na záznamníku,protože to nikdo nebere( 466566950 )


Produkt

Křížaly z jablek-obj.1080


Požadované řešení

chci co nejdříve dodat zboží a měli by kompenzovat 2 měsíční zpoždění dodávky přidáním dalšího balení- mám jich obdržet 11+dárek, jak bylo slíbeno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2014 11:02, před 10 lety

Internetové stránky podnikatele jsou nedostupné, nelze tedy zjistit jeho identifikační údaje.

Pohled ze soukromoprávní hlediska je následující. Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Je-li poškozených více a společnost neměla v úmyslu zboží dodat, do úvahy může připadat i trestněprávní odpovědnost. Jde-li o tento případ, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 16:01, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 11:40, před 10 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující sdělení:

Vyšetřovala to Policie v Bohdanči a předala na přestupkové řízení na Magistrát v Pardubicích. Připojila jsem se s uznáním dluhu ve výši 300,-Kč za nedodané zboží. Tak jsem zvědavá co bude dál.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.