Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51811Nekvalitní služba O2 Tv

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2021, před 3 lety

David Beňák

Znění stížnosti

Již několik dní není možné defacto sledovat TV. Obraz kostičkuje, zvuk je nesouvislí. Snažil jsem se jednou prostřednictvím online podpory (chat s panem Dušanem) problém řešit, pomohlo to jen na pár hodin. Došlo k nahrání nového sw do set-top-boxu.
Opravdu jsem z toho unavený a dosti naštvaný na nefunkčnost této služby v posledních dnech, zejména když si uvědomím, kolik tato služba stojí.


Produkt

o2 TV STŘÍBRNÁ


Požadované řešení

Žádám o opravu, která bude stabilní a funkční. Pokud to není v silách O2 pak chci, aby mi O2 umožnilo co nejrychlejší ukončení smlouvy bez sankce, abych mohl přejí k jinému poskytovateli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 09:50, před 3 lety

Nebylo-li možné sjednanou službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.7.2021 14:47, před 3 lety

Vážený pane Beňáku,
mrzí mne, že řešíte technické potíže se službou O2 TV. V případě, že nastavené řešení nepomohlo nebo bylo účinné jen částečně, je vhodné situaci řešit znovu s techniky, aby situaci dále prověřili a mohli sjednat nápravu co nejdříve.
Dívám se, že naposledy byl modem restartován 21.7.2021. Prosím vás o provedení postupného restartu a to tak, že vypojíte modem i set-top-box z elektrické sítě, následně zapojíte jen a pouze modem. Počkáte, až se modem připojí zpět k internetu a až poté zapojíte set-top-box. V případě, že by se potíže stále projevovaly, budu ráda, když nás budete kontaktovat přímo na emailu info@o2guru.cz, případně přes messenger m.me/o2cz nebo jinými dostupnými kontakty uvedenými zde: https://www.o2.cz/osobni/kontakty a předáme požadavek přímo technikům k řešení, aby se potíže podařilo odstranit co nejdříve to bude možné.
Za komplikace se vám velmi omlouvám a prosím vás o vstřícnost a spolupráci při řešení, abyste nadále mohl využívat službu k vaší spokojenosti.
Přeji příjemný den
Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2021 10:49, před 3 lety


David Beňák

Dobrý den, restart jsem udělal opakovaně. Při druhém restartu to opět stahovalo verzi software, který už na set-top-boxu je. Výsledek byl bohužel takový, že obraz opět kostičkoval atd. Nyní jsem na dovolené. Až přijedu budu to opět řešit. Ale velmi se obávám, že pouhé restartování set-top-boxu situaci nevyřeší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2021 11:27, před 3 lety

Děkujeme oběma stranám za součinnost. Stížnost prozatím přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby nás mohl poté, co celou věc bude opětovně řešit, informovat o výsledku, resp. v případě kladného vyřízení stížnost uzavřel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2021 22:27, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.8.2021 09:38, před 3 lety


David Beňák

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
problém se asi zřejmě podařilo vyřešit avšak musím poznamenat níže několik vět. Byl jsem donucen k tomu, abych předal set-top-box do servisu, což se ukázalo jako zbytečné. Musím také poznamenat, že na každé pobočce nemají k vypůjčení funkční set-top-boxy. Jezdit pobočkách v Praze mě moc nebavilo. Problém snad zřejmě vyřešil, až zásah technika. O jehož přítomnost jsem žádal již na počátku.