Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zazvoní zvonek, jdu ke dveřím, tam nikdo. Jdu se podívat z okna a vidím poštovní doručovatelku na úprku, že nemá cenu ani na ni volat. Všechno se odehraje tak rychle, že není možnost si zásilku převzít. Za 10 vteřin od zazvonění, nikdo před dům nedoběhne.
Jdu se podívat do poštovní schránky, tam nic, Řeknu si, tak asi potřebovala otevřít vchodové dveře.
Jenže jdu se podívat do poštovní schránky za 2 hodiny a tam "výzva".
Jak je to možné? Jednoduše. Jsme tu dvě partaje se stejným příjmením a paní doručovatelku netrápí, kam to hází. Takže za dvě hodiny mi to hodili do schránky sousedi.
Zásilka RR907599725CZ, doručovatel Kabátová Jitka
To se děje skoro pravidelně. Na České poště jsem si stěžoval již několikrát, žádný smysl to nemělo.
Na poště by si snad mohli uvědomit, že nestačí zazvonit a utéct a mohli by zaměstnávat lidi, kteří umí čist a dokážou doručit zásilku do správné schránky.
Chápu, že každý se může zmýlit, ale když se to děje dál i po několikáté stížnosti, tak si myslím, že pošta na stížnosti buď úplně kašle nebo zaměstnává lidi bez základního vzdělání.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.