Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
mam predplatenu kartu u Tescomobile a aktivovany balicek internetu na mesiac. Tento sa pravidelne obnovuje, ak na to mam dostatocny kredit. Ak je kredit nizky na balicek na mesiac, aktivuje sa balicek na den.
Moja predplatena karta hlasila pri pokuse o hovor "kredit bol vycerpany", napriek tomu mi po vyprsani balicka na mesiac Tescomobile aktivovalo balicek na den, cim dostalo moju predplatenu kartu do ZAPORNEHO kreditu. 5 minut na to prisla sms, ze vzhladom k zapornemu kreditu boli moje sluzby obmedzene, a balicek internetu mi deaktivovali. Kredit zan ale samozrejme nevratili a na reklamaciu reagovali tym, ze som bola upozornena, ze po skonceni balicka internetu na mesiac aktivuju ten na den, takze nemam narok na vratenie penazi.
Vratit peniaze za balicek, ktory som nemala moznost vyuzit a nestrhavat klientom kredit do zaporu. Cielom predplatenej karty je predsa ochrana vydajov tym, ze Ste limitovany mnozstvom kreditu, ktory Ste dobili.
|
Tweet |
Automatické obnovení balíčku neproběhne, pokud zůstatek kreditu není dostatečný k pokrytí ceny balíčku. Balíček je po dobití kreditu nutné znovu aktivovat. Lze tedy dovodit, že dojde k deaktivaci služby a obnoví se přednastavené služby. Pokud si účastník neaktivuje některý tarifní balíček Tesco Mobile Internet na měsíc, jsou přenesená data zpoplatněna dle aktuálního čerpání sazbou Tesco Mobile Internet na dnes.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.