Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Včera 25.7. 2021 jsem kontaktovala O2 ohledně přesunu adresy mého iternetu HD bronzový. Běžná služba.
Pracovník dále začal nabízet internet na mých dalších adresách.
Opět (stalo se podruhé) mi tvrdil, že internet 50 Mbitů od O2 je lepší jak 150 od konkurence! Odmítla jsem změnu.
Poté mi k přesunovanému internetu HD bronzový oznámil,že k němu mám nárok i na sledování Tv. A že si to mám zařídít sama na stránkách
Moje o2.
Toto jsem tedy hodlala aktivovat, když by to bylo v ceně v rámci té služby,jak mi tvrdil.Řekl totiž jasně, že na O2 TV mám nárok ke službě, kterou mám!
A že jen pokud bych chtěla mít TV na více zařízeních, konkrétně až třech, tak potom za TV platím 100kč/ měs.
Ale nebylo to v ceně a aktivoval to on! Přišel mi dnes, 26.7.2021 email bez toho, abych něco sama v Moje O2 Aktivovala, že jsem zažádala o změnu tarifu!! A cena té TVi na 1 zařízení není zdarma, ale i ta je za 99 nebo 100 kč/ měs. ! Což bych si neaktivovala.
Můj produkt internetu bronzový. Změněn na O2 TV air modrá
Okamžité zrušení.
Volala jsem okamžitě po zjištění tohoto na O2, ani ne 24hod poté, ale hlavně on to udělal sám a okamžitě! A já to nemohou okamžitě zrušit,jako nevyžádanou službu, aktivovanou pracovníkem proti mé vůli
To nejde, prý musím službu vypovědět!
Já ji ale neaktivovala a žádnou změnu tarifu jsem nechtěla!
Na výpovědní lince jsem čekala na spojení téměř půl hodiny a stejně to nešlo ihned zase zrušit!
Žádnou změnu tarifu jsem nechtěla a pracovník O2 na lince nic takového neřekl ( že je služba zpoplatněna a šlo byo změnu tarifu) !
Chci si na něj stěžovat, ale rozhovor prý nedohledají.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Pokud byl spotřebitel při uzavírání smlouvy uveden v omyl, mohlo by být právní jednání (uzavření smlouvy) neplatné.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Vážená paní Brázdová,
mrzí mne vámi popisovaná situace a omlouvám se vám za vzniklá nedorozumění.
Požadavek na zrušení služby je již nyní zadán, dojde ke zpracování během 5 pracovních dnů, kdy bude služba O2 TV zrušena a současně budou řešeny i případné související náklady spojené s aktivací služby. Mohu vás tak ujistit, že za O2 TV vám nebudou poplatky účtovány, pokud by nebylo možné vyřešit to hned, bude to řešeno v rámci reklamace po vystavení vyúčtování.
Přijměte prosím naši omluvu za způsobené nepříjemnosti.
S pozdravem, Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.