Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Od počátku měsíce července pobývám v Řecku, zahájil jsem pobyt s kreditem cca 2300Kč. Krátce po zahájení pobytu nejsem schopen se dovolat kamkoliv v rámci EU, s tím že po zahájení vytáčení zvoleného čísla se telefon odpojí a přestane vytáčet zvolené číslo.
Do dnešního dne jsem obdržel cca 10 sms zpráv a byl volá ze sítě v ČR cca 4x. Nicméně od začátku mého pobytu se mi kredit snížil na včerejších 1399,- Kč . A od toho momentu po přijeti jedné jediné sms mám kredit 1268,-Kč. Data vypnuta - tudíž nevím kde je problém.
Pokud nedojde k řešení , odcházim k jinému provideru.
Hezký den.
O2 služby
Vysvětlení příčiny přerušeného spojeni a vysvětlení snížení kreditu.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den pane Butko,
děkuji za zprávu a omlouvám se za komplikace.
Abych mohl popisovanou situaci prověřit, doplňte mi prosím do sekce neveřejných údajů Vaše telefonní číslo a kód PUK nebo výrobní číslo SIM karty. Do jaké sítě roamingového partnera se SIM karta v Řecku hlásí?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.