Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
První nedodání balíku , vyřizování trvalo půl roku. Balík jsem obdržela zpět. Důvod nevím!! Obdržela jsem pouze částečnou kompenzaci. Teď 7.7.2921 odeslán dopis opět do zahraničí,letecky. Dopis opět příjemce zatím neobdržel. Je 26.7. 2021!!. Prosím o vysvětlení a kompenzaci. Dopis nebyl poslán doporučeně. S pozdravem Somerlíková Anna
Dopis s blahopřáním
Vysvětlení proč nebyla zásilka doručena. Žádám o kompenzaci 250kč.
|
Tweet |
Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.
Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman