Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
moje stížnost je směřována na DEPO Říčany, kde pravidelně dochází k nedoručování balíků. Tamní zaměstnanci se vůbec neobtěžují, aby "balík do ruky" byl doručen, za celý den auto neprojede ani kolem. Prostě jen Vám pak napíší sms, že nás nezastihli doma, i když doma jsme po celý den a marně čekáme na doručení zásilky. Píšu v množném čísle, protože se to týká nejen členů mé rodiny, ale i ostatních spoluobčanů bydlících v Úvalech. Nedávno se nás v sobotu ráno na poště v Úvalech sešla pěkná fronta stejně nespojených, kteří si pro balíky do ruky museli zajít na poštu. O tom, že tu vůbec nebyli, svědčí i fakt, že nenajdete lístek ve schránce, pouze dostanete sms a lístek Vám je vhozen do schránky pošťačkou druhý den!
Toto jednání je více než sprosté! Na poště v Úvalech nás odkázali na DEPO Říčany, že tam za to mohou. Ale stížnosti můžete psát horem dolem, stejně je to každému jedno. Jelikož jako podnikatelé odebíráme pravidelně zasilky, došla nám trpělivost nechat se obírat od České pošty, kde za službu, kterou draze platíte, nedostanete nic! Doufám, že konkurence si povede lépe, než tento monopol.
s pozdravem
Dvořáková Monika, Úvaly
balík do ruky
plnění služeb řádně a včas
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenku. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.