Společnost


Gotogate, Inc. (Gotogate)

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51853Nevraceni penez za zruseny let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2021, před 3 lety

Michaela Sládková

Znění stížnosti

dobry den, Gotogate mi nevratilo penize za zruseny let lonskeho roku s Emirates Airlines/L0HYEL. Od letecke spolecnosti jsem dostala 2 vouchery (ja a dcera) a zazadala jsem na zaklade informace od Gotogate Emirates o vraceni penez. U Gotogate mam veden ucet, kde mi pisi, ze stale cekaji na penize od Emirates. Samozrejme jsem zadala i gotogate, ale odkazali me na Emirates. V priloze najdete, ze i dnes 27.7. mam uvedeno u sve zadosti u Gotogate: Cekame na provedeni uhrady. Od Emirates Airlines, kam jsem x-krat psala a volala na zakaznickou linku, tak mi poslali informaci, ze na Credit Card, ze ktere prisly penize za nase letenky, poslali zpet penize ve vysi 1.162 CAD - kanadske dolary) za mou letenku dne 14.3.2021 - pred vice nez 4 mesici!!! A zadost o refund za dcerinu letenku se jim zatoulala, delaly jsme tedy novou, ale i tak Emirates dne 17.6.2021 vratily castku 1.018 CAD nazpet na credit card s cislem: CA/5547******2402, ze ktere platba za nase letenky probehla. Napsali mi, ze toto je jediny postup, vraceji na kartu, ze ktere platba prisla. My si vse objednavaly a platily Gotogate (etravelli). Emirates se mnou komunikuji a poslali toto konkretne:
176- 8218391656
Card info: CA/5547******2402
Refund amount: CAD1018.120
ARN: 55259561168871682538082
Processed date: 17/06/2021

176- 8218391640
Card info: CA/5547******2402
Refund amount: CAD1162.120
ARN: 55259561073870731202496
Processed date: 14/03/2021


Protoze mi Gotogate stale pise, ze ceka na penize, ktere ale uz davno ma (4,5 a 1,5 mesice), tak mi to prijde jako neseriozni jednani, kde si mohu myslet a myslim si, ze mi bud penize zadrzuji, anebo nechteji vratit vubec. Kazdopadne penize za nase letenky uz davno maji, ale nam to taji (pisi, ze cekaji), ale my nemame ted nic, ani ty vouchery, ktere bychom mohly uplatnit, ani nase penize. Jde o castku cca. 35.000 CZK, za me a mou dceru (11 let), tedy dost penez. Posilam


Produkt

vraceni penez za zruseny let


Požadované řešení

od letecke spolecnosti penize dostali nazpet, ale nam neposlali


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 12:15, před 3 lety

Podle svých obchodních podmínek (dostupných z https://www.gotogate.com/terms-conditions#MEDIATION_FLIGHTS) je společnost pouze zprostředkovatelem letu. Co se týče nároků ohledně letu, je nutné obrátit se přímo na leteckou společnost. To spotřebitelka dle obsahu stížnosti udělala. Pokud peníze byly leteckou společností poukázány na účet společnosti Gotogate, Inc. (Gotogate), má tato společnost povinnost peníze okamžitě vydat spotřebitelce.

Spotřebitelka může společnost kontaktovat s žádostí o urychlené vyřešení situace jednak na e-mailové adrese info@support.us.gotogate.com, a pokud by podobné pokusy nebyly úspěšné, může se obrátit na společnost s tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Upozorňujeme, že před případným soudním sporem bude nejprve nutné ověřit, v jakém státu by takový soud probíhal a jakým právním řádem by se daný vztah řídit, neboť v řešené věci se jedná o závazkový vztah s mezinárodním přesahem (podnikatel má sídlo ve Spojených státech).

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 10:31, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.