Počet nahlášených stížností: | 720 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 18 |
Koupila jsem hodinky ,který byli uvedené jako odolné. Už po několikáté je posílám k vám na reklamace,poštovné samozřejmě jde za mnou,tak se mi pěkně prodražilo. Na mou otázku proč ručičky nesvítí doposud jste neodpověděli,náramek je neustále rozbitý,proto to taky neustále reklamují,což mě po dnešku přestalo bavit. Děs mi po dlouhé doby ( hodinky se ztratili a paní M. mi psala,že odesílá nove)přišla "vyřešena"reklamace. Ovšem hodinky ,který jsem dostala jsou úplně nefunkční,krabička poškrábaná a náramek ne jen že nebyl zkrácený( jak jsem žádala,protože příteli byly velký) ale je rozbitý. Už mě nebaví posílat je sem a tam a platit poštovné. Jsem velice nespokojená a už u vás nikdy nic nekoupím. Kitova
Elegantní pánské hodinky JEAN SILVER - Rapid
Chci vrátit peníze včetně poštovného
|
Tweet |
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat se všemi vytýkanými vadami. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou nevypořádala během 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť společnost porušila smlouvu podstatným způsobem.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.