Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#51865Montáž kuchyňské linky (uhrazená)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2021, před 3 lety

Hana Ondruchová

Znění stížnosti

Dne 29.6.2021 objednána kuchyňská linka i s montáži. Vše uhrazeno předem. Montáž jsme zvolili z toho důvodu, ze byt kde má linka být namontována, je mimo naše bydliště a nemáme možnost si ji namontovat sami. Linka doručena dne 8.7. - potud vše v pořádku. Ohledně již zaplacené montáže velké problémy. Sami jsme urgovali Okay aby zaslalo kontakt na člověka, který montáž provede. S pánem jsme se spojili s tím, ze máme zavolat další den ohledně dohodnutí termínu ale ať nepočítáme s termínem dřív jak za 3 týdny. Další den již telefon nebral a tak je to doposud. Několikrát jsme telefonicky i e-mailem kontaktovali společnost Okay s požadavkem, aby nám tedy dali kontakt na jinou firmu. Původně opetatorka tvrdila, ze standard je montáž provedena do 5 dnů od doručení. Stále jen na infolince tvrdí, ze je věc v řešení a nic se neděje.


Produkt

Montáž kuchyně


Požadované řešení

Zajištění montáže (uhrazené služby)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 12:30, před 3 lety

Mezi společností a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (montáž kuchyňské linky). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.

Pokud nebylo dílo dokončeno v ujednaném čase, jedná se taktéž o porušení smluvní povinnosti ze strany zhotovitele. Pokud kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany zhotovitele vznikla spotřebiteli škoda, má spotřebitel právo žádat náhradu škody. V případě soudního sporu by ale musel spotřebitel prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany zhotovitele a vznikem škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.8.2021 11:51, před 3 lety

Dobrý den,

se zákazníkem jsme se spojili a záležitost vyřešili zrušením objednané montáže a vrácením plné částky za službu.

Děkujeme.
Tým OKAY

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2021 12:37, před 3 lety

Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby nás mohl informovat o vývoji stížnosti, popř. stížnost uzavřít v případě dosažení smírného řešení sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.8.2021 12:51, před 3 lety


Hana Ondruchová

Službu jsme stornovali ve chvíli, kdy nám bylo řečeno, ze na montáž budeme čekat další 3 týdny ( celkové tedy 7 týdnu po doručení kuchyně). Se stornem služby problém nebyl, peníze vraceny během týdne. Dnes ráno nás kontaktovali montážní pracovníci - ze dorazili provést montáž kuchyně. Komunikace ve společnosti asi vůbec nefunguje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2021 17:43, před 3 lety

Dobrý den,

montáž byla na základě požadavku zákazníka zrušena 30.7.2021. Automaticky tak došlo k informaci všech zapojených stran.
Vzhledem k vyřízení záležitosti ze strany naší společnosti prosíme o uzavření stížnosti.

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2021 09:14, před 3 lety

Vzhledem k vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.