Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 29.6.2021 objednána kuchyňská linka i s montáži. Vše uhrazeno předem. Montáž jsme zvolili z toho důvodu, ze byt kde má linka být namontována, je mimo naše bydliště a nemáme možnost si ji namontovat sami. Linka doručena dne 8.7. - potud vše v pořádku. Ohledně již zaplacené montáže velké problémy. Sami jsme urgovali Okay aby zaslalo kontakt na člověka, který montáž provede. S pánem jsme se spojili s tím, ze máme zavolat další den ohledně dohodnutí termínu ale ať nepočítáme s termínem dřív jak za 3 týdny. Další den již telefon nebral a tak je to doposud. Několikrát jsme telefonicky i e-mailem kontaktovali společnost Okay s požadavkem, aby nám tedy dali kontakt na jinou firmu. Původně opetatorka tvrdila, ze standard je montáž provedena do 5 dnů od doručení. Stále jen na infolince tvrdí, ze je věc v řešení a nic se neděje.
Montáž kuchyně
Zajištění montáže (uhrazené služby)
|
Tweet |
Mezi společností a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (montáž kuchyňské linky). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.
Pokud nebylo dílo dokončeno v ujednaném čase, jedná se taktéž o porušení smluvní povinnosti ze strany zhotovitele. Pokud kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany zhotovitele vznikla spotřebiteli škoda, má spotřebitel právo žádat náhradu škody. V případě soudního sporu by ale musel spotřebitel prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany zhotovitele a vznikem škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
se zákazníkem jsme se spojili a záležitost vyřešili zrušením objednané montáže a vrácením plné částky za službu.
Děkujeme.
Tým OKAY
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby nás mohl informovat o vývoji stížnosti, popř. stížnost uzavřít v případě dosažení smírného řešení sporu.
Službu jsme stornovali ve chvíli, kdy nám bylo řečeno, ze na montáž budeme čekat další 3 týdny ( celkové tedy 7 týdnu po doručení kuchyně). Se stornem služby problém nebyl, peníze vraceny během týdne. Dnes ráno nás kontaktovali montážní pracovníci - ze dorazili provést montáž kuchyně. Komunikace ve společnosti asi vůbec nefunguje.
Dobrý den,
montáž byla na základě požadavku zákazníka zrušena 30.7.2021. Automaticky tak došlo k informaci všech zapojených stran.
Vzhledem k vyřízení záležitosti ze strany naší společnosti prosíme o uzavření stížnosti.
Děkujeme.
Vzhledem k vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.