Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#5187Neuznání reklamace týkající se přepravy balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2014, před 10 lety

Viktor Brejcha

Znění stížnosti

Dobrý den,
tento měsíc jsem prostřednictvím společnosti PPL přepravoval balík. Jednalo se o službu "svoz za hotové". Celková váha balíku se pohybovala kolem 32 kg. Pro jistotu jsem nastavil službu (online skrze stránky dopravce) na váhu 25 kg - vzhledem k faktu, že jsem nechtěl riskovat vrácení balíku.
Vnitřní prostory balíku byly vyplněny vzduchovými polštáři, bublinkovými fóliemi a samotné produkty ještě zajištěny po menších skupinkách lepícímipáskami a omotány fóliemi (potvrzeno z reklamačního protokolu, který vypracoval dopravce).
Reklamaci jsem vznesl v den, kdy dopravce dodal poškozenou zásilku adresátovi. Více než týden se nikdo neozval a ve výsledku po mém otázání mi bylo oznámeno, že vyjádření k reklamaci bylo zasláno adresátovi(příjemci).
Výsledkem je "univerzální" mail, ve kterém je oznámeno, že zásilka nebyla dostatečně zabezpečena pro přepravu a tedy v důsledku pohybu produktů uvnitř balíku došlo k jejich deformaci (obsahem zásilky byly kovové plechovky s barvami - výchozí tvar byl válec, po dodání spíše tvar kvádru).
Dopravci před vyšetřením reklamace byla zaslána fotodokumentace před odesláním zásilky a po dodání adresátovi.


Produkt

Služba "svoz za hotové"


Požadované řešení

Vrácení peněz za poštovné (v tomto případě 454,-). V ideálním případě nahrazení ztráty - poničené a vylité plechovky (částka 2500,-)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2014 10:50, před 10 lety

Dopravce nahradí škodu vzniklou na zásilce v době od převzetí zásilky dopravcem do vydání zásilky příjemci. To neplatí, prokáže-li, že škodu nemohl odvrátit ani při vynaložení odborné péče.
Povinnosti k náhradě škody se dopravce zprostí, prokáže-li, že škodu způsobil desílatel, příjemce nebo vlastník zásilky nebo vada či přirozená povaha zásilky, včetně obvyklého úbytku.
Způsobí-li škodu vadný obal zásilky, dopravce se povinnosti k náhradě škody zprostí důkazem, že odesílatele na vadu při převzetí zásilky k přepravě upozornil; byl-li vydán nákladní nebo náložný list, musí v něm být vada obalu poznamenána. Neupozorní-li dopravce na vadný obal, zprostí se povinnosti k náhradě škody důkazem, že vadu nemohl při převzetí zásilky poznat. Dopravce tedy za škodu způsobenou vadným obalem odpovídá, pokud na tuto skutečnost neupozornil. Aby se zprostil odpovědnosti musel by prokázat, že vadu nemohl při převzetí zásilky poznat. K ujednáním omezujícím odpovědnost dopravce se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 16:15, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.