Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 26.7. jsem zakoupila kuřecí maso se spotřebou do 29.7., druhý den (27.7.) tak maso otevřela a okamžitě ucítila smrad valící se z vaničky, pootevřela jsem tedy i druhou zakoupenou vaničku masa, kdy smrad nebyl tak silný, ale byl cítit. Pokud by se mi to stejné v Tesco, jen v jiné pobočce, nestalo i minulý týden, maso bych nejspíše jen vyhodila, jako jsem to udělala s masem zakoupeným o týden dříve (smrad, i přes to, že exp. měla být až za 2 dny). Maso jsem tedy šla do tesco reklamovat, peníze mi po zdlouhavém dohadovaní s velmi nepříjemnou paní, nadávající mi do "ty volů" byly alespoň částečně navráceny.
Ve chvíli, kdy jsme se šla na maso podívat (28.7.) se na pultech ještě stále válelo jednak smradlavé maso z mnou koupené dodávky (29.7.), ale co hůře, MASO PROŠLÉ s datumem exp. 27.7.!
Bohužel, nejsem jediná, známá takto zakoupila maso 27.7. s exp. 29., jen opět v jiné prodejně- Jablonec n. N.
Má zkušenost je z Tesco Liberec-forum.
Maso zakoupené minulý týdne z Liberec-Pavlovice, tedy chyba bohužel není jen na straně jedné pobočky.
Tesco kuřecí prsní řízky s datumem exp. 29.7.2021
V první řadě by bylo vhodné z pultu zkažené maso stáhnout a neprodávat ho dále, když stížností evidentně bude vícero. Peněžitou náhradu opravdu nečekám, jsem ráda, že jsme se domohla alespoň části peněz u "milé" paní, ve výsledku mi jde pouze o upravení evidentně problému s vnitřními normami společnosti, pokud jim přijde v pořádku mít mezi ostatním masem i maso prošlé.
|
Tweet |
Pokud se problém s jakostí masa opakuje, může spotřebitelka zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.