Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51872Ukončování tlf. spojení po 15 minutách hovoru mobilním telefonem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2021, před 3 lety

Miroslav Čačka

Znění stížnosti

Dobrý den, mám problém (a podle zjištění z mého okolí nejsem sám) s tím, že u společnosti O2 dochází při uskutečnění hovoru mobilním telefonem po 15 minutách k jeho ukončení s hláškou "ˇČasový limit vypršel" a je nutné volat znovu. Problém řešila manželka (jako smluvní strana služby) s virtuální operátorkou dne 19.7.2021 s tím, že výsledkem bylo přiznání ze strany O2, že se jedná o chybu (poruchu) většího rozsahu, kterou už společnost řeší. Jako "omluva za komplikace" nám byla nabídnuta na dva měsíce zdarma O2 TV Stříbrná (tzn.společnost uznala, že se jedná o chybu v poskytované službě). Protože se nic nedělo a stav se nezměnil, volal jsem, tentokrát už já, dne 27.7., na poruchy cestou "živého" operátora. Ten o tomto plošném problému nic nevěděl, ale potvrdil, že limit je pro jeden tlf.hovor nastaven na 75 minut. Předal proto toto moje hlášení specialistům, kteří se mi měli do 3 hodin ozvat. Nejen, že se nikdo neozval, ale druhý den mi přišla zpráva, že jsem nebyl zastižen (nesmysl, tlf.mám vždy u sebe a ztracené volání jsem neměl žádné) a jak prý jsem spokojen s poskytovanými službami. No jak asi....Problém přetrvává a jsem vystavován dnes a denně situacím, že vypadám jako hulvát, který v průběhu hovoru zavěsí, což v žádném případě nemohu akceptovat a žádám rezolutně nápravu tohoto stavu.
Děkuji.


Produkt

Tarif O2 spolu pro dva


Požadované řešení

Požaduji, aby nedocházelo k ukončení tlf.hovoru po 15 minutách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 11:18, před 3 lety

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2021 10:47, před 3 lety

Hezký den,

omlouváme se, že jste nebyl kontaktován, jak vám technik dne 27.7. slíbil.
Dohledala jsem, že u vašeho druhého čísla je porucha stále v řešení a tím, že se jedná o individuální komplikace, které se nevyskytují u všech zákazníků a probíhá už nasazení opravy. Standardně je vypnutí hovoru po 75 minutách, ale bohužel zde se u vás jedná o chybu, kterou řešíme a budete ze strany techniků o vyřešení na číslo končící 650 informováni.
Zároveň jsem předala urgenci, zda se dá nasazení oprav více urychlit, abyste dále neměl potíže s vypnutím hovoru po 15 minutách.
Za způsobené potíže se omlouváme.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2021 09:59, před 3 lety


Miroslav Čačka

Dobrý den, jsem rád, že společnost O2 uznala, že se jedná o nestandardní stav (poruchu), který je nutno řešit. K poskytnuté odpovědi ale podotýkám, že se nejedná pouze a jen o poruchu u čísla končící na 650, ale i na moje tlf.číslo (končící na 265). A podle výsledků diskuse s virtuální asistentkou, cestou Moje O2 (diskutovala moje žena vlastnící právě koncové číslo 650), jsem pochopil, že se jedná o plošný stav u více klientů. Doufám v co nejrychlejší odstranění chybného stavu neboť se opravdu prakticky denně dostáváme do velmi nepříjemných situací s přerušením tlf.hovoru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 10:41, před 3 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.