Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51875Reklamacia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2021, před 3 lety

Katarína Bulakova

Znění stížnosti

Dobrý deň dnes som obdržal tovar ,po jeho otvorení som zistila že tovar je poškodený,snažila som sa dovolať no márne...tovar som prijala 28.7.okolo 10 h ,názov tovaru Hair Sérum concentrate cena 19 ,97 € týmto vás žiadam o vrátenie peňazí..


Produkt

Názov tovaru Hair Sérum concentrate


Požadované řešení

Chcem vás požiadať o vrátenie peňazí..adresa Solcany Partizanska ulica č 451/73 95617 ,tv 0918090876 pani Katarína Bulakova vopred ďakujem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 13:13, před 3 lety

Daná věc se bude velmi pravděpodobně řídit slovenským právním řádem. Z tohoto důvodu nemůžeme poskytnout přesnější právní posouzení. Následující vyjádření vychází z českého práva, nicméně právní úprava na ochranu spotřebitele je v rámci EU harmonizována.

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v některém z členských států EU, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 10:08, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.