Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
vytvořila jsem si bezplatný profil a následně chtěla zvolit úplatnou službu tzv. Prémiové členství. Aniž bych zadala ověřovací SMS kód, okamžitě došlo k provedení platby. Asi jsem přišla o 2.400,-- Kč. Na základě dTestem řešených stížností spotřebitelů na uvedenou společnost jsem okamžitě zaslala na ve Všeobecných obchodních podmínkách uvedenou e-mailovou adresu výpověď uzavřené smlouvy. Kontaktovala jsem peněžní ústav, abych se domluvila na případném zablokování platební karty. Teď jen mohu doufat, že moje platně podaná výpověď smlouvy bude akceptována a po 26. 1. 2022 nezačne to, čím si prošli jiní spotřebitelé.
Očekávám relevantní potvrzení jednak přijetí výpovědi smlouvy a zároveň vzdání se veškerých finančních nároků po 26. 1. 2022 vůči mé osobě.
|
Tweet |
Registrací může být uzavřena smlouva tzv. distančním způsobem.
Nově pro vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem platí aktualizované smluvní podmínky. Změna (v některých bodech) těchto podmínek je důsledkem mimosoudního řešení sporu vedeného se společnostmi provozujícími seznamky v rámci projektu www.neferoveseznamky.cz, který byl připraven a organizován spotřebitelskou organizací dTest.
Změna dle preambule Všeobecných obchodních podmínek společnosti dopadá na všechny spotřebitele (viz pasáž „pro všechny zákazníky společnosti be2 S.a.r.l. platí výlučně tyto Všeobecné obchodní podmínky“).
Konkrétně se změny týkají i zjednodušení procesu ukončení placeného členství
- nově je možné členství ukončit kdykoliv – bez výpovědní doby – přímo prostřednictvím webových stránek seznamky (např. v sekci „Nastavení“ v profilu spotřebitele – to však závisí na konkrétní seznamce a jejím „názvosloví“).
Více na https://www.dtest.cz/clanek-8655/uzavreli-jsme-s-online-seznamkami-dohodu-ktera-pomuze-spotrebitelum.
V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírně touto cesto, může spotřebitel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
na základě vyjádření společnosti jsem na uvedenou e-mailovou adresu i na e-mailovou adresu zakaznickyservis@singles50.cz odeslala opakovanou výpověď smlouvy, i když mám zato, že mnou podaná výpověď smlouvy ze dne 28. 7. 2021 odpovídala požadavkům stanoveným Všeobecnými obchodními podmínkami. V brzké době očekávám od společnosti vyjádření, že mnou podaná výpověď byla akceptována a vůči mé osobě si společnost nečiní po 26. 1. 2022 žádné finanční nároky související s úplatnou službou tzv. Prémiové členství. Přikládám korespondenci s příslušnou společností. Jitka Veverková
Jestliže spotřebitelka splnila náležitosti, které jsou kladeny na výpověď smlouvy a které lze vyhodnotit jako přiměřené (tzn. nejde o požadavky pro spotřebitele diskriminační či jen obtížně splnitelné, které by v konečném důsledku ztěžovaly či znemožňovaly výpověď vůbec provést), pak jde o platnou výpověď. K její platnost, resp. účinnosti není nutné, aby ji druhá smluvní strana akceptovala.
Přesto v rámci právní jistoty přeřazujeme stížnost na společnost a zdvořile ji tímto žádáme o vyjádření k této fázi sporu - tedy zda výpověď obdržela a zda splňuje všechny náležitosti a je tím pádem způsobilá vyvolávat právní následky.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.