Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám od vás pevný internet do zásuvky č.zákaz.1504956186,č.smlouvy 67744562.Připojení TV zdarma mi nabídli ve vaší pobočce Eden. Potom jste mi tuto službu začali účtovat. Já jsem ji ve svém notebooku hned zrušila což dle vás nejde. Poslala jsem vám dne 26.4.2021 gmail, že požaduji službu TV okamžitě zrušit poslala jsem i sms na tel.800737373, nebotˇ telefonicky se s vámi nelze spojit. Pak mi přišel email od A.P. - zákaznické centrum: zaslat žádost, naskenovat podpis a poslat, což jsem provedla. Na toto mi přišel email, že moje zpráva na doručenku @t-mobile byla zablokována. Nezbylo mi než zrušit TV v Edenu což jsem 5.5.učinila.Váš pracovník mi sdělil, že nejde tiskárna a že mi to pošle gmailem což neučinil. Stále mi účtujete TV a proto jsem znovu poslala gmail 26.7 na @-mobile.cz a vše popsala. Hned jste mi automatem zaslali g.mail ,že vaši pracovníci se mi hned ozvou A NIC. Prosím abyste všechno probrali a žádám dát vše do pořádku. Nevím na jaké vaše oddělení si mám už stěžovat mám zastaralý mobil (též u vašeho operátora) bez možnosti napojení na internet a v notebooku nacházím vaše formuláře pro mě nevhodné.(email viz referenční údaj)
neúčtovat TV
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.