Společnost


BEAUTY MARKET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51887Několikeré obtěžování listovními zásilkami, příkazy a výhrůžky adresátovi, nevyžádaná pošta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2021, před 3 lety

Vlastislava Vonderková

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem v důchodovém věku a dost mi vadí, když mi neznámá firma pošle nabídku zboží a zároveň s tím mne hloupým a neslušným způsobem písemně napadá, proč jsem si ještě nevyzvedla svoji téměř milionovou výhru. Napadání a rozkazy už přišly poštou poněkolikáté, ačkoli nechápu, kde pí ředitelka obdržela mé jméno a adresu, já jsem nikdy firmu nekontaktovala ani od ní nepřevzala žádné zboží. Proto Vás prosím o prošetření činnosti firmy, zdá se, že nejsem jediná, kdo si stěžuje na obtěžování touto institucí. Děkuji za vyřízení stížnosti. S pozdravem

Vlastislava Vonderková, Uherčice, okr. Znojmo


Produkt

Výzvy na dopisech: Urgentní! Nezbytná odpověď! Oznámení typu: Platba blokována, bezodkladná lhůta na odpověď, Očekáváme vaši odpověď! to vše a ještě více na obálce zaslané firmou


Požadované řešení

Okamžité pozastavení poštovních služeb na mou adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 15:47, před 3 lety

Nabídka výhry vázaná na nákup zboží je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5 b zákona o ochraně spotřebitele, která může zásadním způsobem pozměnit chování spotřebitele tak, že se rozhodne k nákupu, který by za jiných okolností neudělal.

Spotřebitel se může obrátit se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR. Spotřebitel může podat písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozuměl, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 10:12, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.