Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Reklamace mobil.telefonu Sony Xperia Miro St23i zakoupeného 28.4.2013 v prodejně O2.
1.reklamace 5.5.2014 - telefon se nadměrně zahříval,slabá výdrž baterie. Reklamace neuznána, s tím,že telefon je v pořádku a bylo obnoveno tovární nastavení. Telefon se však již nezahříval.
2.reklamace 15.8.2014 - v telefonu není nikoho slyšet.Reklamace uznána vada na sluchátku v přístroji.
3.reklamace 14.10.2014-telefon nelze zapnout a nabít.Reklamace uznána-vada v základní desce.
4.reklamace 30.10.2014-telefon nelze nabíjet. Reklamace uznána - vada usb kabelu,přičemž jiný identický telefon nabíjet "údajně" vadným usb kabelem nabíjet šlo.
5.reklamace 25.11.2014 - telefon opět nelze nabíjet - reklamace uznána - vadný SW.
Po poradě na lince DTest, jsem žádala odstoupení od smlouvy.V O2 mi bylo sděleno,že ze strany zákazníka nebyly porušeny zár.podmínky,že tel.vykazoval odstranitelnou vadu. Zařízení údajně nesplňuje podm.pro odstup od KS a proto byla vykonána opětovná oprava. Telefon jsem odmítla převzít a sdělila, že se obrátím na příslušné instituce. Na to prodejce reagoval slovy, že věc ještě jednou prozkoumá. S tímto já nesouhlasím a žádám odstoupení od smlouvy.
Sony Xperia Miro St23i, IMEI číslo 355757053650087
Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. Jedná-li se o totožnou vadu, toto právo může uplatnit při reklamaci této vady. O stejné vadě lze hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci. Nezáleží na způsobu odstranění vady. V případě, že se na zboží objevuje různá vada, právo na odstoupení může uplatnit při čtvrté reklamaci různé vady.
Pěkný den,
v případě, že se jedná o 4 uznanou reklamaci různé závady je samozřejmě možné odstoupit od smlouvy a získat částku za zakoupení telefonu. Situaci samozřejmě rád prověřím. Mohu vás poprosit o sdělení telefonního čísla, kterého se záležitost týká. Pokud jej nechcete uveřejnit zde, můžete mne kontaktovat pomocí: www.o2guru.cz/guru.
V aplikaci uveďte prosím mimo telefonního čísla, taktéž odkaz na vaší stížnost.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika
Dobrý den. Děkuji za Vaši odpověď.
Číslo telefonu, kterého se věc týká, není společnosti O2. Telefon byl zakoupen v prodejně O2. Uvádím čísla zakázek protokolů o opravě 318649559, 319548222, 320065440, 320217856, 320434366. S pozdravem. Jitka Sojková
Pěkný den,
děkuji za zaslání bližších informací. Mohu vás poprosit o doplnění informace a to o jakou značkovou prodejnu se jednalo?
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika
Dobrý den. Reklamaci jsem řešila v prodejně O2 Prostějov nám. TGM 27.Jitka Sojková
Pěkný den,
již pro vás mám vyjádření k celé situaci. Bohužel ve vašem případě nedošlo ke splnění podmínek pro odstoupení od smlouvy a navrácení částky za zařízení. A to z důvodu, že reklamace č. 319548222, 320217856 a 320434366 jsou uznány jako závada telefonu, ale reklamace č. 320217856 byla posouzena jako závada příslušenství. V tomto případě není možné uplatnit odstoupení od smluv a navrácení částky za telefon. Jelikož se jedna o tři reklamace telefonu a jednu reklamaci příslušenství.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika
Dobrý den. S tímto vyjádřením nemohu souhlasit, neboť občanský zákoník nerozlišuje, zda se jedná o reklamaci hlavní věci nebo příslušenství. Věc byla zakoupena jako celek a na tuto celou věc se vztahuje záruka. Zákon jako podmínku pro odstoupení z důvodu opětovného výskytu vady po opravě stanoví podmínku, že se musí jednat o vadu, která znemožňuje řádné užívání věci jako věci bez vady. Vada nabíječky dle mého názoru znemožňuje řádné užívání věci, neboť telefon nejde nabít a tedy ani používat. Jitka Sojková
Dobrý den,
rozumím vám, nicméně dle vyjádření servisního střediska skutečně není v tomto případě možné odstoupit od smlouvy (výměna telefonu/vrácení částky).
Obávám se, že takhle online více zasáhnout nemůžeme. V případě dalších otázek, prosím, vše řešte s kolegy na dané pobočce.
Děkuji.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již dlouhou dobu nereaguje, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Dobrý den. Telefon jsem znovu reklamovala v únoru a opět jsem žádala o odstoupení od smlouvy. Reklamace byla uznána, O2 odstoupilo od smlouvy a byly mi vráceny peníze. Děkuji za Vaši pomoc. S pozdravem. Jitka Sojková
Pěkný den,
jsme rádi, že došlo k finálnímu vyřešení celé záležitosti k vaší spokojenosti.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: