Společnost


KUPSEDACKU.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51892Nedodržení splátkového kalendáře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2021, před 3 lety

Klara Martlova

Znění stížnosti

V srpnu 2020 jsme si objednali sedačku OPRA, kterou jsme hned celou zaplatili. Doba dodání 5-10 týdnů. V lednu 2021 neustále prodlužovali termín výroby a dodání. V březnu jsme se rozhodli o ukončení objednávky a přistoupili jsme na splátkový kalendář. V dubnu a v květnu splátka po našem upozornění byla poslána. Pak přišla zpráva, že z provozních důvodů, nám splátka přijde do 14 dnů. Nepřišla červnová ani červencová. Teď firma nereaguje vůbec na emaily ani telefon, odpovídá automatická zpráva o vzniklé situaci spojené s covidem. Chceme své peníze zpět! Martlovi


Požadované řešení

VRÁCENÍ PENĚZ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 10:11, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pokud se spor nepodaří vyřešit, může spotřebitel zvážit možnost řešení sporu soudní cestou. Pro tuto možnost uvádíme námi vedený seznam advokátů, kteří se ve své praxi věnují spotřebitelským sporům, viz https://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 10:20, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.