Společnost


SARADES s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51897Nevrácení peněz po vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2021, před 3 lety

Ivana Fišerová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 5.1.2021 jsem objednala přes internetový obchod eushops.cz, provozovatl polečnost Sarades s.r.o., Na Vyhlídce 99, 27341 Brandýsek, jednatel D.F. (bydliště jednatele shodné se sídlem společnosti), bezdotykový teploměr v hodnotě 997 + 69,- doručení do zásilkovny v Nehvizech. Dne 3.2.2021 jsem zboží převzala v Zásilkovně Nehvizdy. Ve 14-ti denní lhůtě jsem od smlouvy odstoupila z důvodu nefunkčnosti teploměru a dne 12.2.2021 jsem zboží vrátila na adresu sídla společnosti, dne 15.2.2021 bylo zboží příjemcem převzato. Do dnešního dne mi po několika urgencích nebyla částka za zboží vrácena, pan F. nereaguje. Veškeré doklady o dodání a vrácení zboží a následné komunikace mám k dispozici.
Dne 1.7.2021 pan F. změnil provozovatele internetového obchodu na společnost master key s.r.o.s virtuálním sídlem, jednatelem je stále D.F.


Produkt

Bezdotykový teploměr na čelo , cena 997,- Kč.


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze za vrácené zboží v souladu se zákonem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 08:42, před 3 lety

Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 10:17, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.