Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#51900Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2021, před 3 lety

Jaromír Sahánek

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 12.7.2021 jsem si objednal v e-shopu mall.cz myčku Candy CDIH 2D949 za 8990 Kč. Zboží došlo 16.7.2021 avšask po rozbalení jsem zjistil, že se jedná o jiný druh zboží a to sice myčku značky Hoover. Na reklamacích jsem se dohodl na výměně zboží a za tři dny přijel dopravce pro chybně zaslanou myčku a dovezl mi druhou. Ovšem po rozbalení jsem zjistil, že jde znovu o tu stejnou myčku znažky Hoover kterou mi dovezli poprvé. Tak opět reklamace, posílání fotek nesprávné myčky atd. Jenže už dva dny semnou nikdo nekomunikuje a po dnešním telefonátu na reklamacích společnosti mall.cz mě operátorka sdělila že musím čekat, ale neví jak dlouho a žádné další informace pro mě nemá ani v případě, že bych chtěl vrátit peníze. Přitom ve své nabídce myčku stále mají https://www.mall.cz/vestavne-mycky/candy-cdih-2d949
Myslím si, že jde o nefér jednání a klamání spotřebitele. Nyní mě doma zavazí nevyhovující myčka, kterou jsem si neobjednal a peníze za vrácení zboží jsou v nedohlednu.


Produkt

Candy vestavná myčka CDIH 2D949


Požadované řešení

Po této zkušenosti si nejsem jist, zda mall.cz je schopen vůbec dodat správně nabízené zboží, proto požaduji okamžité vrácení peněz bez dalších odkladů neboť je to už 17 dnů kdy jsem myčku objednal a stále ji nemám a v mall.cz mě nechtějí poskytnout žádné informace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 12:55, před 3 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2021 10:50, před 3 lety

Vážený pane Sahánku,

omlouváme se, že došlo k záměně zakoupeného produktu.
Bohužel v případě, že došlo opětovně k záměně stejného produktu, je potřebné zkontrolovat skladovou zásobu, zdali nedošlo k nesprávnému naskladnění a daná situace se neopakovala.
V rámci stížnosti od Vás však neevidujeme údaje k objednávce. Abychom s Vámi mohli reklamaci náležitě vyřídit, poprosím Vás o doplnění čísla Vaší objednávky či faktury a odeslat nám tyto údaje můžete na email overeno@mall.cz .
Následně Vás budeme informovat ohledně dalšího postupu a s vhodnou kompenzací.

Děkuji předem za Vaše pochopení a přeji hezký den. S pozdravem, Kristina Draštíková, MALL.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.8.2021 11:36, před 3 lety


Jaromír Sahánek

Hodnocení:

Komentář: Nakonec doručili správnou myčku