Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Ihned po příjezdu jsme se ubytování a druhý den jsme se s delegátkou dohodli na 2 výletech (druhý byl v den odletu podotýkám ten dražší). Ten jsme tedy zakoupili po té co nás předvědčila, že to zařídí. V pondělí byla druhá schůzka s delegátkou která se neomluvila ani nedorazila a po telefonu nás odbila že náš výlet bude s kufry v autobusu že o nás ví všichni co to vědět musí, a že nás vyhodí kousek od letiště a zavěsila. V den odletu a výletu jsme se odhlásili z hotelu a šli na autobus kde nás měli i s kufry nabrat na výlet. Slečna průvodkyně byla hodná a zařídila nám že si můžeme vzít kufry sebou protože o nás ani kufrech nevěděla, což nechápeme protože to mělo být zařízené! Po výletu nám průvodkyně sehnala díky bohu autobus který nás vysadil 10km od letiště s jinou průvodkyní, která nám neskutečně pomohla i když k nám neměla závazky jako naše delegátka která se na nás vybodla a musela nám pomoci naprosto cizí anglicky hovořící delegátka nás na svoje náklady odvezla osobním autem na letiště a vše nám ukázala.
Rezervační č. 134005705 zájezdu Hotel Farrutx černý Miroslav
Finanční odškodnění za zkaženou dovolenou paní delegátkou alespoň ve výši 8% zájezdu zpět na účet.
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.