Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
20.11.2014 měla ČSOB pojišťovna obdržet pro plnění z moji poj.smlouvy podklady potvrzené lékařem a zdravotní pojišťovnou o čerpání nemocenských dávek.Ve stejný den jsem ty samé podklady na jiných formulářích posílala na Českou pojišťovnu zdraví,proto vím který den jste je měli obdržet také.Od Pojišťovny zdraví mám dávky již vyplacené,Vaše pojišťovna však tvrdí,že podklady nedorazily.Pokud by však byla např.špatná adresa a nebyla obálka doručena k Vám,přišel by mi dopis zpět,jelikož vždy udávám adresu odesílatele.Žádám Vás tímto o řádné prošetření došlé pošty,taktéž o rychlé vyřízení plnění.Nové vyřízení těchto dokladů pro mě znamená finanční náklady jak na jízdné do Opavy k lékaři(dvakrát-jednou s formulářem,jednou pro formulář),cestu do Bruntálu na zdravotní pojišťovnu a poplatky za vyřízení.Tyto náklady mi nikdo nehradí!Děkuji za rychlé a kladné vyřízení.Repáková Dana
č.poj.smlouvy:1304149831 na jméno Repáková Dana
Pojistné plnění
případný kontakt na mě:553654037
723109397
|
Tweet |
V tuto chvíli by spotřebitelka měla prokázat, že podklady byly pojišťovně doručeny. Jednalo-li se o evidovanou zásilku, doporučujeme spotřebitelce, aby si dle čísla, které je uvedeno na podacím lístku ověřila dodání zásilky. Toto je možné učinit na pobočce České pošty nebo na https://www.postaonline.cz/trackandtrace.
Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.
Od společnosti jsme obdrželi informaci o tom, že pojistná událost nahlášená z předmětné smlouvy byla již dne 15. 12. 2014 ukončena s výplatou pojistného plnění. Prosíme proto spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného řešení a uzavření stížnosti z důvodu dosažení dohody.
Děkuji,je již vše vyřízeno.
Hodnocení: