Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#5191Ztracené podklady pro plnění

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2014, před 10 lety

Dana Repáková

Znění stížnosti

20.11.2014 měla ČSOB pojišťovna obdržet pro plnění z moji poj.smlouvy podklady potvrzené lékařem a zdravotní pojišťovnou o čerpání nemocenských dávek.Ve stejný den jsem ty samé podklady na jiných formulářích posílala na Českou pojišťovnu zdraví,proto vím který den jste je měli obdržet také.Od Pojišťovny zdraví mám dávky již vyplacené,Vaše pojišťovna však tvrdí,že podklady nedorazily.Pokud by však byla např.špatná adresa a nebyla obálka doručena k Vám,přišel by mi dopis zpět,jelikož vždy udávám adresu odesílatele.Žádám Vás tímto o řádné prošetření došlé pošty,taktéž o rychlé vyřízení plnění.Nové vyřízení těchto dokladů pro mě znamená finanční náklady jak na jízdné do Opavy k lékaři(dvakrát-jednou s formulářem,jednou pro formulář),cestu do Bruntálu na zdravotní pojišťovnu a poplatky za vyřízení.Tyto náklady mi nikdo nehradí!Děkuji za rychlé a kladné vyřízení.Repáková Dana


Produkt

č.poj.smlouvy:1304149831 na jméno Repáková Dana


Požadované řešení

Pojistné plnění

případný kontakt na mě:553654037
723109397


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 13:02, před 10 lety

V tuto chvíli by spotřebitelka měla prokázat, že podklady byly pojišťovně doručeny. Jednalo-li se o evidovanou zásilku, doporučujeme spotřebitelce, aby si dle čísla, které je uvedeno na podacím lístku ověřila dodání zásilky. Toto je možné učinit na pobočce České pošty nebo na https://www.postaonline.cz/trackandtrace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 16:18, před 10 lety

Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 14:14, před 10 lety

Od společnosti jsme obdrželi informaci o tom, že pojistná událost nahlášená z předmětné smlouvy byla již dne 15. 12. 2014 ukončena s výplatou pojistného plnění. Prosíme proto spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného řešení a uzavření stížnosti z důvodu dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.6.2015 17:30, před 10 lety


Dana Repáková

Děkuji,je již vše vyřízeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.8.2015 16:27, před 9 lety


Dana Repáková

Hodnocení: