Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 16.7.2021 zpoždění Praha 17:50 1 h a skoro 10 min servis žádný ,nesvítilo světlo poslana sms v době kdy nefungovala wifi nikdo nic nehlasil nic nefungovalo žádná omluva hrůza děs špinavé vagóny ,už nikdy víc nestihli jsme zaplaceny připoj museli jsme platit taxi.Žádám vrácení peněz za jízdného a nikomu Regio už nedoporučuji nikdy,nebylo to poprvé toto,ale nikdo nic neřeší ani nekomunukuje,poslala jsem emailem stižnost ....bez odezvy...tak si váží cestujících,aby ještě byli nějací.
Nic nefungovalo ,dojeli jsme s hodinou a 10 ,min zpoždění,bez omluvy ,bez servisu ,bez světla
Vrácení jízdného
|
Tweet |
Společnost RegioJet a.s. poskytuje tzv. Garanci včasného příjezdu, kdy za určitých podmínek kompenzuje zpoždění vlakové dopravy. Délka a typ zpoždění určuje kolik procent z jízdného společnost vrátí. Výše kompenzace závisí na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy vozů. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet – například kalamity či opravy na silnicích a železnicích. V případě kombinace zaviněného a nezaviněného zpoždění je rozhodující, které zpoždění bylo vyšší. Kompenzace nelze sčítat, maximální výše kompenzace je 100 % jízdného. Informaci o tom, jestli je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné, sdělí stevardka ve vlaku či autobuse vždy při vyhlášení zpoždění, spolu s důvody proč zpoždění vzniklo. V případě, že je zpoždění předem ohlášeno ještě před odjezdem spoje, nárok na kompenzaci nevzniká. Cestující má možnost buď bezplatně stornovat jízdenku (do příjezdu zpožděného spoje), nebo vyčkat na zpožděný spoj bez nároku na kompenzaci.
Více informací lze zjistit na https://www.regiojet.cz/garance/index.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.