Počet nahlášených stížností: | 375 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 0 |
U firmy Mollio jsem si objednala zboží v hodnotě 1.057,-Kč, které jsem zaplatila při objednání. Dodací lhůta 60 pracovních dnů od objednání, kterou firma uvádí, již uplynula. Nepříšlo zboží ani peníze. Napsala jsem reklamaci. Bylo mi sděleno, že uznávají refundaci v plné výši. Od tohoto sdělení uplynulo dalších 30 dní. Do dnešního dne mi nepřišlo zboží ani peníze, které jsem zaplatila.
Pouzdro pro IPad s klávesnicí Color: Žlutá, Typ IPadu: 10.2 7th 8th Gen
Požaduji vrácení peněz!!!Mám k dispozici celou e-mailovou komunikaci.
Shrnutí objednávky 684257
Datum objednání: 6. 3. 2021
Způsob platby: Online platební kartou
Dodací adresa: (nebudu uvádět veřejně)
Pouzdro pro IPad s klávesnicí
Color: Žlutá, Typ IPadu: 10.2 7th 8th Gen
1 999 Kč
Doručení na Vaši adresu: ZDARMA
Pojištěná zásilka:39 Kč
Balné:19 Kč
Suma celkem:1 057 Kč
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.