Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
tímto podávám stížnost na společnost T - Mobile Czech Republic a. s. za klamavou reklamu v oblasti poskytnutí neomezeného internetu.
Neomezený znamená bez omezení, zpomalení, změny, atd. Ke konci zúčtovacího období se mi již 3x stalo, že mi od operátora přišlo upozornění, že mi budou data omezena.
2x jsem toto řešil s operátorem s tím, že data využívám k přenosu videokonferenčních hovorů a omezení neakceptuji. Operátorem jsem byl ubezpečen, že to nebude mít na přenos dat při videokonferencích vliv a že je toto z jejich strany nešťastně uvedeno, jako "neomezený internet". Dnes mi byla data snížena, tzn. OMEZENA a videohovory mají špatnou kvalitu.
Z mého pohledu se jde jednoznačně o klamavou reklamu, na kterou byl operátor několikrát upozorněn a operátorka mi toto potvrdila, že uvedení tohoto termínu NEOMEZENÝ je nesprávný.
Produkt se jmenuje "Můj svobodný tarif M"
Pokud operátor nabízí NEOMEZENÝ tarif, mělo by to být bez jakýchkoliv dalších podmínek. Prostě neomezeně. Žádám operátora o okamžitou nápravu, tzn. zrušit omezení u všech svých klientů, kterým je takto klamavě tarif omezován a veřejnou omluvu všem klientům.
|
Tweet |
Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud ve svých věcných souvislostech a s přihlédnutím ke všem jejím rysům, okolnostem a omezením sdělovacího prostředku opomene uvést podstatné informace, které v dané souvislosti spotřebitel potřebuje pro rozhodnutí ohledně koupě, čímž způsobí nebo může způsobit, že spotřebitel učiní rozhodnutí ohledně této koupě, které by jinak neučinil.
Závazné posouzení by musela provést Česká obchodní inspekce, jíž může spotřebitel, který se domnívá, že se skutečně jedná o klamavé opomenutí, podat podnět k prošetření.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.