Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#51923Nedodání zásilky od CP s.p. Benešov u Prahy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2021, před 3 lety

Vladislav Hradec

Znění stížnosti

Dne 30.7.2021 mi ráno přišla sms že mi pošta doručí zásilku od rána jsem čekal na doručení, pak mi kolem 16 hod.zazvonil zvonek a já jelikož jsem ivalidní požádal manželku o vyzvednutí balíčku.když přišla ke dveřím pošták odjel.Já si vždy žádám o balík do ruky protože bydlím v DPS pošták to určitě ví je to už po druhé co se to stalo.V rozvozu se střídají dva ten druhý je velice slušný a vždy po
čká.Tu službu mám zaplacenu tak chci nějakou kompenzaci.

jsem74 letý invalidní občan Hradec Vladislav


Produkt

zás. č DR 7165386148C


Požadované řešení

upozornit řidiče


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2021 10:20, před 3 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.