Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Po telefonickem kontaktu podpory SAMSUNG mi bylo receno, ze budu kontaktovan servisem do tri pracovnich dni. Bylo mi rovnez sdeleno, ze tel. cislo muze byt skryte - to je zcela nepripustne v dnesni dobe, kdy je spousta placenych podvodnych volani. Byl jsem nakonec kontaktovan Interservisem s tim, ze TV odvezou a ze na to maji prislusne vybaveni. Po prijezdu nejenze si neprinesli zadny obal, aby nedoslo k poskozeni displaye, ale brali jej do holych rukou, coz na nem zanechalo stopy. Do auta jej nesli zcela bez jakehokoliv obalu. Uvntr dodavky jej dali do jakesi krabice od 85" monitoru a vycpali prostor tim, co meli po ruce. Neco takoveho povazuji za zcela nepripustne a amaterske. Navic ani neodmontovali OneConnectCable, ktery je choulostivy - proste z displaye visel a s takto to nacpali do krabice.
Pri prevozu timto zpusobem mohlo dojit k poskozeni a uspineni ci podreni nebo i nevratnemu poskozeni displaye. Takze vyvstava otazka, zda zavada byla v elektronice, nebo byl poskozen pri neprofesionalnim prevozu
Kdyz mi potom volal servisni technik ohledne odsouhlaseni vymeny celeho displaye, dotazal jsem se jej, v jakem stavu to privezli. Dle jeho sdeleni byl display uhmatany. Jste firma, ktera dodava spickove produkty a mate takovyto diletantsky servis, ktery nevi jak se s temito zarizenimi zachazi.
Myslim si, ze by mel Samsung prisne kontrolovat sve autorizovane servisy.
S ohledem na cenu noveho displaye by mel provest Vas technik kontrolu toho, co bylo pricinou selhani. Take mne zarazi zaruka na novy display jen pul roku. Do takoveho servisu bych si dobrovolne nedal nikdy nic opravit.
Na Vasi lince podpory by meli nabidnou primo mozna servisni strediska s kontaktem, aby si zakaznik mohl vybrat.
TV QE65Q7FNATXXH - vyr.c. 0BLG3SDKB00204
1-kONTROLA SKUTECNE ZAVADY a pokud se jedna o fyzicke poskozeni, nahrada na ukor sevisu; kontrola ci nahrada OneConnectCable, ktery mohl byt rovnez poskozen
2-NALEZITE POUCENI SERVISU, JAK ZACHAZET S VELKYMI DISPLAYI, nebo odebrani autorizace
3-nepripustit na lince podpory, ze Vam bude nekdo volat ze skyteho cisla
4-nabidnout na lince podpory mozne servisy, aby zakaznik mohl eliminovat Interservis
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že z obsahu stížnosti není patrné, zda neprofesionálním jednáním zaměstnanců společnosti byla spotřebiteli způsobena nějaká škoda, resp. zda mu vznikl nějaký vymahatelný nárok, vyjádříme se dále pouze k tomu, zda je možné omezit zákonnou záruku za jakost.
Pokud jde o zákonnou záruku za jakost, v souladu s § 2165 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník je kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Pokud by kupující tuto dobu zkrátil, nepřihlíželo by se k tomu (v souladu s § 2168 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice nás mrzí popisovaná zkušenost s autorizovaným servisním střediskem Samsung. V tomto případě doporučujeme kontaktovat zákaznickou linku naší společnosti, kde po popisu celé situace a případného vyžádání dalších podkladů bude rozhodnuto o dalším možném postupu. Tuto linku je možné kontaktovat telefonicky na telefonním čísle +420 800 726 786, nebo skrze emailovou adresu info@samsung.cz.
Děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
The Park - V Parku 2323/14
148 00 Praha 4 - Czech Republic
Děkujeme stranám za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby nás mohl v průběhu času informovat o tom, jakým způsobem se stížnost dále vyvinula, resp. zda mu bylo vyhověno.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.