Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51933Hrozný průvodčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2021, před 3 lety

Martina Kotěšovská

Znění stížnosti

Ve středu 28.7.2021 průvodčí vlaku na Rumburk, jedoucí v 16.35 ve směru Jedlová, nepustil do vlaku matku s kočárkem, sprostě ji vykázal z vlaku pro nadbytecnost (2 kočárky tam byly) a raději vzal cyklisty s asi cca 10 koly, která nakonec nebyla při jízdě ani zajištěna a sesouvala se (mám foto). Následně se s muži, kteřím kola patřila, bavil na ženin účet ("snad mi napíšete pochvalu, jinak přijdu o prémie, ta ženská to neschroupla, že jsem ji vyhodil"), kontrola jízdenek ve vlaku neproběhla ani jednou a o respiratoru nemůže být ani řeč.


Produkt

Průvodčí vlaku na Rumburk, jedoucí 28.7.2021 v 16. 35 směr Jedlová


Požadované řešení

Nechť zaměstnavatel uzná, co je vhodné....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2021 10:32, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.