Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#51934Pobočka ČÁSLAV-Půl hodiny ve frontě, sprosté vyjadřování zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2021, před 3 lety

Josef Dolíček

Znění stížnosti

Dnes jsem byl na nákupu v Lidlu v Čáslavi. Strávil jsem ve frontě půl hodiny, z 6 kas jely jen 2. Polovina lidí vyložila svůj nákup a odešla. Pečivo vykládaly 3 zaměstnanci. Ostatní zaměstnanci se do sluchátek vyjadřovali mezi sebou velice vulgárně - “píča, kráva, prdel, hovno, debil” apod. Takovéto jednání je naprosto nepřípustné vzhledem k tomu, že jsou zaměstnanci v zaměstnání a vyjadřují se takto mezi zákazníky, kde byly přítomny i děti. Raději budu volit jiný obchod pro příští nákup po této odporné zkušenosti.


Požadované řešení

Školení zaměstnanců o tom, jak se vyjadřovat v zaměstnání, jak jednat se zákazníky, jak postupovat v případě, ze je ve frontě 50 lidi…


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2021 10:43, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovníci jednají za společnost, která by měla mít zájem na jejich vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.8.2021 12:23, před 3 lety

Dobrý den, pane Dolíčku, děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátil a za upozornění. Mrzí nás situace týkající se neadekvátního vyjařování našeho personálu, kterou popisujete, a omlouváme se za vzniklé potíže. Naším cílem je mít v prodejně vstřícný a profesionální personál, na který se naši zákazníci mohou s důvěrou kdykoliv obrátit. O to více je nám líto, že během Vašeho nákupu nebyla naše zásada dodržena a Vaše důležité sdělení rádi předáme odpovědným vedoucím pracovníkům naší prodejny, aby naši zaměstnanci jednali nejen se zákazníky vždy s maximální ohleduplností a taktem, ale aby také mezi sebou komunikovali slušně, neboť i toto se zákazníků dotýká. Ceníme si projevené důvěry, se kterou jste se na nás obrátil, a  doufáme, že nám svou přízeň zachováte i nadále. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2021 17:05, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:09, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.