Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes jsem byl na nákupu v Lidlu v Čáslavi. Strávil jsem ve frontě půl hodiny, z 6 kas jely jen 2. Polovina lidí vyložila svůj nákup a odešla. Pečivo vykládaly 3 zaměstnanci. Ostatní zaměstnanci se do sluchátek vyjadřovali mezi sebou velice vulgárně - “píča, kráva, prdel, hovno, debil” apod. Takovéto jednání je naprosto nepřípustné vzhledem k tomu, že jsou zaměstnanci v zaměstnání a vyjadřují se takto mezi zákazníky, kde byly přítomny i děti. Raději budu volit jiný obchod pro příští nákup po této odporné zkušenosti.
Školení zaměstnanců o tom, jak se vyjadřovat v zaměstnání, jak jednat se zákazníky, jak postupovat v případě, ze je ve frontě 50 lidi…
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovníci jednají za společnost, která by měla mít zájem na jejich vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Dobrý den, pane Dolíčku, děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátil a za upozornění. Mrzí nás situace týkající se neadekvátního vyjařování našeho personálu, kterou popisujete, a omlouváme se za vzniklé potíže. Naším cílem je mít v prodejně vstřícný a profesionální personál, na který se naši zákazníci mohou s důvěrou kdykoliv obrátit. O to více je nám líto, že během Vašeho nákupu nebyla naše zásada dodržena a Vaše důležité sdělení rádi předáme odpovědným vedoucím pracovníkům naší prodejny, aby naši zaměstnanci jednali nejen se zákazníky vždy s maximální ohleduplností a taktem, ale aby také mezi sebou komunikovali slušně, neboť i toto se zákazníků dotýká. Ceníme si projevené důvěry, se kterou jste se na nás obrátil, a doufáme, že nám svou přízeň zachováte i nadále. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.