Společnost


JYSK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#51936Na vystavené ratanové polohovací křeslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2021, před 3 lety

Jozefa Kulfířová

Znění stížnosti

Ratanové polohovací křeslo bylo vystaveno s polstrem po zaplacení nám byl polstr odebrán že to není součástí balení prodavačka byla hrubá když jsem jí zdelila že to mělo být napsáno na cenovce když to nechcete můžu vám vrátit peníze křesla jsem si vyhlidla moc se mi líbila tak jsem jsi dopoupila polstr zvlášť podle mne je to klamani zákazníka a prodavačka byla neochota to skladník nebo co nám křesla pomohl odnes do auta byl hrozně ochotni vše se stalo v Orlové Lutyně


Produkt

Polohovací křesla skive černá ar 3710340


Požadované řešení

Dobrý den chtěla jsem alespoň omluvu kdyby to šlo alespoň nějakou slevu nepočítal jsem že si musím zakoupit polstry děkuji Kulfířová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2021 14:54, před 3 lety

Pokud bylo zboží vystaveno jako celek a spotřebitel na základě toho učinil svůj nákup, měl by zboží v této jakosti a stavu i obdržet. Polstrování na křeslo bude v daném případě příslušenstvím věci podle § 510 zákona č. 89/2012 sb., občanský zákoník. Platí, že příslušenství věci je vedlejší věc vlastníka u věci hlavní, je-li účelem vedlejší věci, aby se jí trvale užívalo společně s hlavní věcí v rámci jejich hospodářského určení. Má se za to, že se právní jednání a práva i povinnosti týkající se hlavní věci týkají i jejího příslušenství.

Pokud tedy bylo křeslo nabízeno s polstrováním a nebylo zjevné, že polstrování musí být zakoupeno zvlášť (např. dostatečně a zřetelně označeno samostatnou cenovkou), spotřebitel by měl očekávat, že při nákupu obdrží toto zboží i včetně příslušenství (polstrování).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 11:22, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.