Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Tato seznamka velmi špatně informuje o poplatcích, pokutách atd. Částky nesmyslně naskakují, posílají maily, kde vyhrožují vymáháním dlužných částek.
Zaslala jsem na mail zakaznickyservis@be2.cz výpověď a chtěla jsem po nich zaslat potvrzení, že je tímto vše ukončeno, protože po přečtení recenzí i tak mnoha lidem dál strhávali peníze.
Získat od Be2 potvrzení, že výpověď byla přijata, písemně potvrdit, že peníze se dále nebudou strhávat z mé karty.
|
Tweet |
Spotřebitel nemůže po podnikateli požadovat potvrzení o výpovědi smlouvy. Skutečnost, zda se podnikatel rozhodne spotřebiteli toto potvrzení zaslat či nikoli, je na libovůli podnikatele, neexistuje na něj právní nárok.
Pokud však byl mezi stranami ujednán určitý postup (zaslání potvrzení) pro situaci, kdy dojde k výpovědi smlouvy, a jedna ze stran tento postup nedodržela, porušila tím svou smluvní povinnost. Vznikla-li v souvislosti s tímto porušením druhé smluvní straně (spotřebiteli) škoda, je společnost povinna k náhradě této škody, a to v souladu s § 2913 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Pokud by společnost i po řádném ukončení smlouvy nadále spotřebiteli účtovala poplatky, jednalo by se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírně touto cesto, může spotřebitel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.