Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#51939Neoprávněné strhávání poplatků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2021, před 3 lety

Veronika Kapalínová

Znění stížnosti

Tato seznamka velmi špatně informuje o poplatcích, pokutách atd. Částky nesmyslně naskakují, posílají maily, kde vyhrožují vymáháním dlužných částek.
Zaslala jsem na mail zakaznickyservis@be2.cz výpověď a chtěla jsem po nich zaslat potvrzení, že je tímto vše ukončeno, protože po přečtení recenzí i tak mnoha lidem dál strhávali peníze.


Požadované řešení

Získat od Be2 potvrzení, že výpověď byla přijata, písemně potvrdit, že peníze se dále nebudou strhávat z mé karty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2021 13:29, před 3 lety

Spotřebitel nemůže po podnikateli požadovat potvrzení o výpovědi smlouvy. Skutečnost, zda se podnikatel rozhodne spotřebiteli toto potvrzení zaslat či nikoli, je na libovůli podnikatele, neexistuje na něj právní nárok.

Pokud však byl mezi stranami ujednán určitý postup (zaslání potvrzení) pro situaci, kdy dojde k výpovědi smlouvy, a jedna ze stran tento postup nedodržela, porušila tím svou smluvní povinnost. Vznikla-li v souvislosti s tímto porušením druhé smluvní straně (spotřebiteli) škoda, je společnost povinna k náhradě této škody, a to v souladu s § 2913 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Pokud by společnost i po řádném ukončení smlouvy nadále spotřebiteli účtovala poplatky, jednalo by se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírně touto cesto, může spotřebitel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2021 16:39, před 3 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2021 11:55, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2021 16:12, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.