Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 19.7.2021 jsem zaplatila zálohu 10 000kč na ojeté osobni vozidlo které jsem si vybrala v Auto Palace Spořilov Praha 4.S tím ,že část celkové castky vozu zaplatim hotove a cast si chci jsem chtěla na leasing. Prodavajici mne tedy poslal ke sve kolegyňce která úvěry zpracovává. Ta mne však odmítla s tím, že na mne nemá čas a abych si domluvila schůzku na druhý den.Což jsem udělala a prodávající mne upozornil ze vozidlo si mam zarezervovat.S tim ze případným nedomluvenim se castka vraci.Nasledujici den jsem se s pani nedohodla na podminkach úvěrování. Tudíž jsem prodavajiciho požádala o vraceni fin.castky.Bylo mi odpovezeno ze pan šéf je na dovolené a ze musi mit jeho svolení?!Prý mi to do týdne vratí .Nikdo se mi neozval a penize mi nedorazily.Tak jsem je opět telefonicky kontaktovala a žádala o vrácení peněz.Opet mi bylo odpovezeno ze musim cekat dalsi tyden na vyjadreni šéfa az prijede z dovolené. Opravdu jsem necekala takové chování ze strany prodejců.Proto touto formou prosim o urgentni vyřešení situace
Nevracená záloha na ojete vozidlo Škoda Fabia 1,2 Tsi kombi style, barva bílá,
Žádám o odstoupení smlouvy.A urgentní vrácení peněz.
|
Tweet |
Byla-li sjednána vratná záloha, má společnost povinnost ji vydat v případě, že nevznikl smluvní závazek, ke kterému se záloha vztahovala. Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Obohacený má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.