Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51952Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2021, před 3 lety

Lucie Michlová

Znění stížnosti

Dne 14.07.2021 mne kontaktoval řidič, že nakládá skříň a za hodinu bude doma. Slušně mu bylo oznámeno, že doma za hodinu nikdo nebude, že jsme v práci. Řidič odpověděl, že mi zavolá následující den a domluvíme se na termínu dodání. Nikdo se neozval. Přes Vaší linku/automat jsem se v následujícím týdnu informovala, že je linku na skladě a bude doručena. 19.07.2021 mne kontaktovala paní, že do konce týdne bude skříň doručena. Nikdo se zase neozval. Následně jsem napsala e-mail a dne 27.07.2021 mi operátorka písemně odpověděla, že skříň obdržím následující den. Tentýž den mne kontaktoval telefonicky pán, že to urgují a skříň bude do konce týden doručena Pána jsem znovu kontaktovala v pátek 30.07.2021 na mobil, ze kterého mi volal v úterý a ještě mi řekl, že nemá s tím nic společného a znovu to předá jako urgenci. Je 02.08.2021 a dnes se dovídám, že skříň byla vrácena jako vratka zpět společnosti OKAY. Na skříň čekám od května a takové neseriózní jednání se mi vůbec nelíbí. Kvůli Vám jsem doma během své dovolené trčela celý týden, jen proto, abych vyhověla termínu a času dodáni Vašemu kurýrovi, protože jsem si vědoma toho, že rozvozu má hodně.


Produkt

Objednávka č. 6135001346348


Požadované řešení

Omluvu ani nečekám. Možná bych zlepšila komunikaci ve Vaší společnosti mezi svými zaměstnanci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2021 16:55, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se zasílatelskou smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 11:36, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.