Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.8.2021 cestovala má nezletilá dcera Magdalena Berchová s přítelem na místo výkonu své letní brigády ve Velešíně. Jeli vlakem Os 3881, směr Horní Dvořiště, z Č.Budějovic do stanice Velešín. Vlak měl deklarované zpoždění a zřejmě z toho důvodu v uvedené stanici pouze ktátce zastavil a než se dceři podařilo vystoupit, vlak se začal rozjíždět a dveře se začaly zavírat. Z rozjíždějícího se vlaku stihl vyskočit jen její přítel, dcera vyhodnotila situaci jako nebezpečnou a ve vlaku zůstala. Upozorňuji, že při výstupu nedošlo ze strany dcery a jejího přítele k žádnému zbytečnému prodlení. Po rozjetí vlaku dcera vyhledala průvodčí, jejíž jméno bohužel nezjistila, tato ji odbyla s tím, že měla být rychlejší. (Tento rozhovor mmch. průvodčí vedla bez ochrany dých.cest) Dcera byla nucena vystoupit na stanici v Kaplici a zde vyhledat autobusový spoj zpět do Velešína, na svou pracovní směnu dorazila pozdě. Celá tato situace byla pro dceru poměrně traumatizující, bez ohledu na nebezpečí úrazu, které jí hrozilo, pokud by se pokusila z rozjíždějícího se vlaku vystoupit. Domnívám se, že průvodčí dává znameni k rozjezdu vlaku a zavření dveří až když se přesvědčí, že všichni cestující vystoupili. V tomto připadě tomu tak nebylo, průvodčí ani jiný personál se o tomto nepřesvědčili a nechali vlak rozjet, v tom vidím velké pochybení.Tato situace je alarmující, velmi nebezpečná, naléhavě žádám o prověření situace se zaměstnanci na příslušném spoji. Děkuji, Markéta Berchová
Vlak Os3881, směr Horní Dvořiště, stanice Velešín
Prověření situace, míru zavinění zaměstnanci Č.drah a následně kompenzace této traumatizující situace nechám na ČD. Pokud bude potřeba podat svědectví v tomto případě, můžete mne kontaktovat. Především žádám, aby bylo zamezeno opakování podobné situace. Děkuji, Markéta Berchová
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.