Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes 3.8.2021 v 09:25 jsem nemohl vyzvednout balíky na dobírku z důvodu nefunkčnosti placení bankovní kartou na pobočce Ketkovice.
Podle informace táto služba je nefunkční od rána.
Prosím o nápravu.
Děkuji.
S pozdravem
Zdeněk Cimrák
...vyzvednout balíky na dobírku...
Prosím o nápravu.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.