Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Neskutečně nesmyslná politika. Sháním svatební boty a nelze nikde najít. V Polsku v CCC jsem jedny objevila ale po zkoušce doma jsem zjistila, že bych s nimi celou svatbu neustála kvůli podpatku. Šla jsem je tedy po 10 dnech vrátit. Mám malé miminko a obchod v Polsku pro mě není nejblíže a v ČR je vrátit nemohu. Poslali mě pryč ať si je prodám kde chci, že na vrácení mám 7 dní... pouze pokud bych měla jejich kartu, mám na zvracení 30 dní. Ale kartu mi neudělají protože jsem Čech. V tomto obchodě mě nikdo už neuvidí. Diskriminace, neumí jednat se zákazníky, ani trošku se nesnaží vyjít vstříc!!!! Jestli toto čte někdo z CCC nahoře ... Zamyslete se!!!
Chci vrátit nové boty
|
Tweet |
Platí, že při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Koupí zboží na dálku se rozumí např. nákup před internet, telefon apod., nikoliv nákup v kamenné prodejně.
Pokud bylo zboží zakoupeno v kamenné prodejně, spotřebiteli ze zákona toto právo nenáleží.
Podnikatel ale může spotřebiteli umožnit i vrácení zboží, které zakoupil v kamenné prodejně. Jde ovšem o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si podnikatel může stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami, vrácení pouze do 7 dnů aj.). Po splnění těchto podmínek má spotřebitel na poskytovaný nadstandard právo.
Z uvedené stížnosti ovšem vyplývá, že spotřebitelka zakoupila obuv v kamenné prodejně v Polsku. V takovém případě se bude tento právní vztah řídit polským právem, nikoliv českým. Z tohoto důvodu se ke stížnosti nemůžeme blíže vyjádřit.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Vážená paní Kvaková,
Dovolte, abych Vás odkázala na zákaznický servis v Polsku, protože pokud jste obuv kupovala na území Polska, a máte špatně zkušeností s vracením zboží v tamější prodejně, není v naších silách Vám pomocí. Společnost CCC Czech, s.r.o. nemá ve svých pravomocích řešeni záležitostí, které spadají pod polskou centrálu společnosti. Zde je kontakt na kolegy v Polsku, na které se můžete obrátit se stížnosti: info.pl@ccc.eu
Neuvažovala jste o zřízení členství v českým Klubu CCC ?
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Je nesmysl aby byly podmínky stejnojmenné společnosti v jedné zemi takové a v sousední zase makové. Boty jsem prodala sama, zachování společnosti se mi nelíbilo ani v Česku, ani v Polsku
Děkujeme stranám za součinnost.