Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#51961Dovolená 04.08.2021 3248821

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2021, před 3 lety

Majka Grulichová

Znění stížnosti

Změna jména na poukazu

onemocněla jsem, mám antibiotika a jela by místo mne snacha, čekám stále na vyjádření a zaplacení poplatku, bylo mi řečeno , že to není problém , ale vyřizuji to od včerejšího dne od 10:00 hod a stále čekám na vyjádření Čedoku

dovolenou mám zakoupenou od Student Agency


Požadované řešení

ráda bych zaplatila poplatek a VYŘÍDILA ZDÁRNĚ DOVOLENOU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2021 14:05, před 3 lety

Dle všeobecných smluvních podmínek cestovní kanceláře Čedok a.s., je možné, aby na žádost zákazníka došlo ke změně v osobě účastníka zájezdu. Oznámení o změně musí být společnosti doručeno alespoň 7 dnů před zahájením zájezdu.

Pokud spotřebitelka toto oznámení dle podmínek společnosti učinila včas, cestovní kancelář by měla umožnit změnu v osobě účastníka zájezdu. Pokud by tak neučinila (byla by v řešení této záležitosti pasivní), došlo by k porušení smluvní povinnosti dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V takové případě by cestovní kancelář byla povinna nahradit vzniklou škodu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 14:04, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.