Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Změna jména na poukazu
onemocněla jsem, mám antibiotika a jela by místo mne snacha, čekám stále na vyjádření a zaplacení poplatku, bylo mi řečeno , že to není problém , ale vyřizuji to od včerejšího dne od 10:00 hod a stále čekám na vyjádření Čedoku
dovolenou mám zakoupenou od Student Agency
ráda bych zaplatila poplatek a VYŘÍDILA ZDÁRNĚ DOVOLENOU
|
Tweet |
Dle všeobecných smluvních podmínek cestovní kanceláře Čedok a.s., je možné, aby na žádost zákazníka došlo ke změně v osobě účastníka zájezdu. Oznámení o změně musí být společnosti doručeno alespoň 7 dnů před zahájením zájezdu.
Pokud spotřebitelka toto oznámení dle podmínek společnosti učinila včas, cestovní kancelář by měla umožnit změnu v osobě účastníka zájezdu. Pokud by tak neučinila (byla by v řešení této záležitosti pasivní), došlo by k porušení smluvní povinnosti dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V takové případě by cestovní kancelář byla povinna nahradit vzniklou škodu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.