Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den obržel jsem od mého operátora 02 SMS zprávu že se mám dostavit na prodejnu v Litoměřicích ,že tam na mě čekají sluchátka do uší za akční cenu 299 kč .Jsem v invalidním důchodu a nemohu dlouho stát na jednom místě.Když jsem si hned šel pro sluchátka tak tak tam byla velice dlouhá fronta a jsem po více jak hodině odešel.Už bych to nezvládl mám neuropatie a chůze mě dělá potíže .Když jsem přišel domů .,tak jsem volal operátora a ten mě ujistil že tam mohu jít jindY že tam budou když mám tu SMS.Dnes jsem si opět vystál frontu asi 40 minut a pak mi bylo uděleno že to bylo jen v akci a že už nejsou.Jsem velice rozhořčen takovým to jednáním kdy vám každý poví něco jiného . Určitě změním operátora když si že mě dělá legraci a neváží si stálých zákazníků .Platím měsíčně 1000 Kč za internet a telefon Nikdy mi nic nedaly a ještě mě nedokážou ani zajistit to co mi píšou HANBA!!!
Žádám nápravu a sluchátka která jsem nedostal
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictví následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den pana Šimáčku,
mrzí mne vámi popisovaná situace. Uvedená akce byla bohužel jen krátkodobá a sluchátka byly na prodejně jen v omezeném množství. Omlouvám se vám, že tato informace nebyla uvedena přímo v SMS a že vás na lince mylně informovali, že můžete pro sluchátka přijít později.
V tomto výjimečném případě a z důvodu zachování dobrých vztahů jsem pro vás našla řešení a zajistím vám na prodejně sluchátka za sníženou cenu. Potřebuji však od vás, abyste nám do neveřejných informací uvedl kontakt na vás, abych se s vámi mohla spojit a domluvit podrobnosti. Případně můžete kontakt, i s odkazem na tento dTest, zaslat na email info@o2guru.cz.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.