Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#51969Úmrtí odběratele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2021, před 3 lety

Martina Lecjaksová

Znění stížnosti

Dobrý den, snažím se již několikátý den dovolat na Vaši infolinku a není to možné. Ani po 20 minutách po čekání na infolince jsem se nedostala na operátora. V domě po mé matce jsem našla od května neotevřené faktury za potravinový doplněk. Nicméně samotný doplněk jsem při vyklízení nenašla. Faktury chodí dál, balíček ale žádný nepřišel. Nevím jak se společností toto vyřídit, když telefonní linka nefunguje. Objednávku na potravinové doplňky jsem také nikde nenašla, ani žádnou smlouvu.


Požadované řešení

Zrušení veškerého odběru a faktur a kompletní vymazání osobních údajů dle GDPR.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2021 11:50, před 3 lety

Pokud není možné kontaktovat společnost telefonicky, doporučujeme spotřebiteli, aby společnost kontaktoval písemně.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2021 09:18, před 3 lety

Vážená paní Lecjaksová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. V první řadě bych chtěla říci, že naprosto chápeme Váš požadavek a pokusíme se Vám maximálně vyjít vstříc. Pro začátek jsme, na základě Vašeho požadavku, zablokovali veškerá marketingová sdělení, která by na Vámi uvedenou osobu mohla být z naší strany zasílána. Přestože jsme v systému provedli blokaci marketingu, mohlo by se stát, že je ještě nějaká korespondence na cestě. V případě, kdyby takováto korespondence k Vám dorazila, neberte jí, prosím, v potaz. Není třeba nijak reagovat, v systému jsou již data o blokaci zanesena, a do budoucna nebude docházet k oslovování Vámi uvedené osoby.
Problematika jednání třetí osoby za subjekt údajů v souvislosti s vymazáním osobních údajů je poněkud komplikovanější. Celá záležitost se má tak, že dle GDPR jsou z působnosti nařízení vyloučeny údaje zemřelých osob. Nicméně z naší strany musí dojít k ověření, že se o zemřelou osobu jedná, aby nedošlo k neoprávněnému zásahu do osobních údajů subjektu údajů, na které se GDPR vztahuje.
Chápu, pokud je to pro Vás nepříjemné, ale my, bohužel, nemáme jinou možnost, jak tuto skutečnost ověřit. Obecní ani jiný úřad nám tuto skutečnost nesdělí, jelikož nejsme příbuzní, a registr zemřelých, ani jiná podobná evidence, kde bychom uvedenou skutečnost mohli ověřit, neexistuje. Vzhledem k výše uvedenému, bych Vás chtěla, co nejuctivěji, požádat o zaslání kopie úmrtního listu či jiného dokumentu, který by potvrdil, že paní Jarmila Lecjaksová zemřela. Doklad, prosím, zašlete na emailovou adresu info@naturamed.cz. Následně ihned vyhovíme Vašemu požadavku, stornujeme kompletně pohledávku a zákaznický účet zablokujeme. Rádi bychom se Vám také omluvili, že jste se na naši linku nedovolala v kratším čase, pravděpodobně ve Vámi zvolenou chvíli nás rovněž kontaktovalo více našich zákazníků. Omlouváme se za způsobené potíže.
Na závěr mi dovolte Vás ujistit, že do budoucna již z naší strany nedojde k žádné zasílané korespondenci ani jinému kontaktování.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2021 11:53, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2021 16:11, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.